فتحی: خبرهای خوشی برای هواداران استقلال در راه است

  • ورزشی
  • جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۱۷
    کد خبر :424656

سرپرست باشگاه استقلال گفت: خبرهای خوشی برای هواداران استقلال در راه است.

امیرحسین فتحی درباره اسپانسر باشگاه و شرایط مالی تیم گفت: استقلال هم جزوی از جامعه است. استقلال مشکلات زیادی دارد و وضعش از نظر مالی مناسب نیست. متاسفانه در فضای مجازی مطالبی عنوان شد که درست نیست. اینکه برق و آب را به خاطر بدهی قطع کردند درست نیست. اسپانسر به تعهداتش عمل کرده است. متاسفانه زمان های پرداخت های اسپانسر با پرداختی های ما هماهنگی ندارد که دنبال حل این مشکل هستیم.

وی افزود: ارتباط خوبی با اسپانسر داریم. جلسات متعدد برگزار می کنیم. امیدوارم به زودی این مشکلات حل شود.

سرپرست باشگاه استقلال درباره میزان پرداختی این تیم در قیاس با پرسپولیس تصریح کرد: قراردادی قبلا بین حامی مالی ما با استقلال و پرسپولیس منعقد شده است. اسپانسر به استقلال همان میزانی که تعهد کرده است، پرداخت کرده است.

فتحی در خصوص بدهی های باشگاه استقلال و نقش مدیران سابق تاکید کرد: با احترام به مدیران گذشته، هرکسی به اندازه توانش به باشگاه کمک کرده است. از روزی که بنده سرپرست شده ام، کوهی از پرونده های به سرانجام نرسیده بوده است. بحث صدور مجوز حرفه ای بوده که بیش از ۱۱ میلیارد بدهی به افرادی که پرونده هایش در کمیته استیناف و AFC باز بوده است، پرداخت شده است. دو یا سه برابر این رقم را به افراد حقیقی و حقوقی بدهکاریم که طرح دعوا نکرده اند. این فقط بحث داخلی است.

وی ادامه داد: از وقتی آمدم بحث حقوقی جباروف، حسینی و تیام مطرح بوده است که با ساعت ها وقت و ده ها هزار دلار هزینه، این مشکلات را تقریبا حل کرده ایم. الان بحث مشکلات حقوقی با بازیکنان خارجی مطرح است. مطالبات بویان نایندوف یک مسئله بغرنج است که حدود ۴۰۰ هزار دلار از ما طلب دارد. با این بازیکن در حال مذاکره هستیم و امیدواریم به کمیته انضباطی فیفا نرسد. پرونده گومز هم هست که ۶۷۵ هزار دلار مطالبه کرده است. این پرونده هم از آن پرونده ها است.

سرپرست باشگاه استقلال تاکید کرد: این پرونده مفتوح است. یک هفته پیش کمیته حل اختلاف فیفا رای داده است و امیدواریم این رای به نفع ما صادر شده باشد. برای گومز دعوتنامه ای ارسال شده بود که موازین حقوقی رعایت نشده بود. فیفا اینرا به منزله قرارداد تلقی می کند. رای هم صادر شده که بی اطلاعیم. دفاعیات فراوانی داشته ایم. امیدواریم این رای به نفع ما صادر شود و باشگاه متضرر نشود.

فتحی درباره رای سوپرجام گفت: همه این پرونده ها مهم است. بحث رابسون جانواریو، پادوانی، پرو چیچ و غیره است. کار واقعا سخت است.

به گزارش مهر، وی یادآور شد: بحث دادگاه عالی ورزش و رای سوپرجام را به شدت دنبال می کنیم. ۲۲ هزار فرانک برای داوری پرداخت کرده ایم. سازمان لیگ و پرسپولیس تقاضای سه داور کرده بود تا ۶۶ هزار فرانک شود تا مجبور شویم از شکایت صرفنظر کنیم. مجدد تقاضا کردیم و داور دفاعیات ما را پذیرفت. امروز آخرین فرصت دفاعیات سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است. اگر داور از دفاعیات ما قانع شود ظرف یکی دو ماه دیگر رای صادر شود.

سرپرست باشگاه استقلال ادامه داد: آقای گومز الان ۳۰ هزار دلار قرارداد بسته و بازی می کند. بویان با ۴۰ هزار دلار بازی می کند ولی ۴۰۰ هزار دلار از ما می خواهد. مدیران قبل سوء نیت نداشته اند. شاید از قوانین ناآگاه بوده اند. با تلاش شبانه روزی داریم کار انجام می دهیم. همین آقای جباروف قراردادش تمام شده و ۱۳۰ هزار دلار از ما طلب داشته است.

وی در خصوص بازگشت جباروف تاکید کرد: این صحبت ها شده است ولی تایید نمی کنم. خبرهای خوشی در راه است. به زودی برای تقویت تیم اقدام می کنیم. نقاط ضعف را باتوجه به گروه سخت در آسیا ترمیم می کنیم. کادر فنی هم در نیم فصل ترمیم می شود. نقاط ضعف باشگاه ترمیم می شود و بازیکنانی که نظر کادر فنی را تامین نکرده باشند، از تیم کنار می روند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید