سرمربی تیم فوتبال هفت نفره: هدف‌مان فقط قهرمانی در مسابقات آسیا-اقیانوسیه است

    کد خبر :424524

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره گفت که شاگردانش فقط به دنبال کسب عنوان نخست در مسابقات قهرمانی آسیا-اقیانوسیه هستند.

رقابت‌های فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا-اقیانوسیه از روز شنبه 3 آذر ماه با حضور تیم‌های ایران، کره جنوبی، استرالیا، اردن و تایلند به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود و تا 8 آذر ادامه خواهد داشت.

علی روزبهانی سرمربی تیم ملی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: ملی‌پوشان هم اکنون در ششمین اردوی خود که متصل به مسابقات است، حضور دارند و خوشبختانه از شرایط جسمی و روحی خوبی برخوردار هستند. تیم ملی با 14 بازیکن در اردو است و امیدوارم در کلاس‌بندی هم مشکلی به وجود نیاید تا در بهترین شرایط در رقابت‌ها شرکت کنیم.

به گزارش تسنیم ،وی ادامه داد: نسبت به بازی‌های پارالمپیک 2016 ریو تقریباً نصف بازیکنان تغییر کرده‌اند. هم اکنون 5 بازیکن از گذشته و 9 بازیکن جدید در اردو هستند و در واقع تیم ملی پوست انداخته است.

روزبهانی درخصوص حریفان ایران در این رقابت‌ها عنوان کرد: بعد می‌دانم چهار تیمی که حضور دارند، بتوانند مشکلی برای ایران ایجاد کنند. البته شنیده‌ام که استرالیا تیم خوبی است، اما هنوز از نزدیک شرایطش را ندیده‌ام. به هر حال هدف‌ ما فقط قهرمانی است و ان‌شاالله به این هدف دست خواهیم یافت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید