رئیس کمیته مسابقات AFC پاسخ ابهام باشگاه پرسپولیس را داد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ۱۹:۵۱
    کد خبر :424342

با توجه به ابهامی که در تقسیم بازی‌های پلی آف بین گروه ها وجود داشت، رییس کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا در پاسخ به سوال باشگاه پرسپولیس، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش مهر، پندار خمارلو در خصوص نحوه قرعه کشی مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ آسیا اظهار داشت: گروه بندی مسابقات به شکلی اتفاق افتاد که در گروه یک بازی ها تعداد بازی های پلی آف زیاد بود در حالیکه گروه سوم بازی ها هیچ دیدار پلی‌آفی را در برنامه خود نداشت. این مساله ابهام هایی را به وجود اورد که موضوع سوال من از رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: آقای پاول لوزانوف در این ارتباط توضیح داد با توجه به سید بندی ها، وضعیت گروه سوم برای قرار گرفتن نمایندگان قطر و عربستان مشخص بود. به همین دلیل دیدارهای پلی آف با حضور تیم های قطری و عربستانی نمی توانست در این گروه انجام شود چون در صورت صعود هریک از آن ها، دو تیم از یک کشور در یک گروه قرار می گرفتند. بر همین اساس این بازی های پلی آف باید به گروه دیگری منتقل می شد که در آن نمایندگان این دو کشور حضور نداشته باشند.

وی درباره وضعیت بازی های حذفی گروه چهارم که پرسپولیس در آن قرار دارد، اضافه کرد: ابتدا دوتیم پاختاکور و نیروی هوایی عراق با یکدیگر بازی خواهند کرد و برنده این دوتیم به مصاف النصر امارات می رود تا تیم چهارم گروه تعیین شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید