نجات ۷ گرفتار در دود آتش ساختمان ۵ طبقه

  • حوادث
  • پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ۱۴:۵۹
    کد خبر :424125

یکی از انباری‌های ساختمان ۵ طبقه مسکونی درمنطقه جنت آباد دچار آتش سوزی شد که با حضور به موقع آتش نشانان از گسترش بیشتر آن جلوگیری شد.

در پی بروز این آتش سوزی و تماس‌های پر اضطراب شهروندان با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۱:۰۵ صبح امروز بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه های ۹۴ و ۵۵ این سازمان را به محل حادثه واقع در جنت آباد شمالی، خیابان بهارستان ششم اعزام کرد.

حسین خرادمهر رئیس ایستگاه ۵۵ سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: در یک ساختمان ۵ طبقه ۱۰ واحدی، طبقه منفی یک آن که تعدادی انباری در آن قرار داشت، طعمه آتش سوزی شد و یکی از این انباری ها درآتش سوخت.

وی با اشاره به انتشار دود ناشی از این آتش سوزی درتمامی این ساختمان، افزود: آتش نشانان به سرعت در محل حادثه حضور یافتند و پس از قطع برق و گاز ساختمان، باتجهیز کردن خود به دستگاه تنفسی درمیان دود و آتش به داخل طبقه منفی یک و نیز انباری نفوذ کرده و با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده و لوله آبرسان، به خاموش کردن آتش اقدام کردند.

خرادمهرگفت: نیروهای آتش نشانی پس از تلاش فراوان توانستند شعله های آتش را خاموش کرده و با خارج کردن تمام وسایل و لوازم موجود در این انباری، به لکه گیری این حریق در میان بقایای این آتش سوزی پرداختند.

به گزارش ایسنا، رئیس ایستگاه ۵۵ آتش نشانی خاطرنشان کرد: در جریان این حادثه، تعداد ۷ نفر از ساکنان این ساختمان شامل ۴ مرد، ۲ زن و یک کودک که در داخل ساختمان و در میان دود گرفتار شده بودند را به وسیله دستگاه تنفسی از ساختمان خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

شایان ذکر است که علت وقوع این آتش سوزی هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید