عزیز فریسات: باید تلاش کنیم تا فولاد را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۳۵
    کد خبر :424103

عزیز فریسات، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: همه می‌دانند که من سرباز و بزرگ شده باشگاه هستم، ما باید تلاش کنیم تا فولاد را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم.

عزیز فریسات که روز گذشته (چهارشنبه) به عنوان سرمربی موقت تیم فوتبال فولاد خوزستان معرفی شده است در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان, گفت: دیروز مدیریت تصمیم گرفت من را سرمربی موقت معرفی کند. همه می‌دانند که من سرباز و بزرگ شده باشگاه هستم.

فریسات افزود: مهم نیست من در چه سمت و جایگاهی در تیم باشم بلکه مهم سربلندی فولاد است. این تیم هواداران متعصب زیادی دارد و واقعا جایگاهش در این جای جدول نیست. همه ما باید تلاش کنیم تا فولاد را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم.

وی با بیان اینکه بازی با پیکان اهمیت زیادی دارد عنوان کرد: ما با یک تیم بزرگ و مربی خیلی خوبی بازی داریم. آنها بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارند و امیدوارم که یک مسابقه تماشایی را شاهد باشیم. هواداران از دیدن آن لذت ببرند. جایگاه ما در جدول خوب نیست اما تیم خیلی خوبی داریم و به نظر من اتفاقات فوتبالی باعث شده که در اینجای جدول باشیم. ما با همین نفرات خوب و باتجربه‌ای که داریم می‌توانیم هر چه زودتر به جایگاه بالاتری بریسم.

سرمربی موقت فولاد درباره آینده‌اش در این تیم گفت: با توجه به اینکه از اول فصل در این تیم بوده‌ام و سال‌هاست که در همین باشگاه فولاد تعلیم دیده‌ام به من از سوی مدیریت باشگاه ماموریت داده شد تا فعلا سرمربی باشم. مشخص نیست در آینده چه رخ می‌دهد.

فریسات در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه فکر نمی‌کند تیمش بیشتر از حاشیه‌ها ضربه خورده تا اتفاقات فوتبالی، تصریح کرد: به نظر من مهمترین دلیلی که باعث شد ما الان این شرایط را داشته باشیم استارت بدی بود که زدیم. منظورم استارت فوتبالی است. هر تیمی فصل را خوب شروع کند شرایطش به مراتب خیلی بهتر از تیمی خواهد بود که فصل را بد شروع کرده و متعاقب آن مشکلات زیادی پیش روی تیم قرار می‌گیرد.اتفاقی که فصل پیش برای سپاهان رخ داد. وقتی شما بد شروع می‌کنید ناخودآگاه استرس و فشار به تیم وارد می‌شود. ما امسال استارت خوبی نزدیم و این مسئله باعث شد که از نظر شرایط روحی و روانی به مشکل بخوریم. اعتقاد من این است ما از لحاظ بازیکن تیم خوبی داریم و امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی برای تیم فولاد رقم بخورد.

به گزارش تسنیم ،وی درخصوص اینکه آیا ممکن است او سرمربی فولاد بماند یا خیر گفت: اصلا این بحث‌ها نیست. تاکید می‌کنم مدیریت باشگاه دستور داده من سرمربی باشم اما زمانی برای آن تعیین نکرده است. در حال حاضر مهم این است که بتوانیم تیم را بالا بکشیم.من خودم مدت‌ها کنار تیم بودم و نفرات تیم را کامل می‌شناسم. اگر مدیریت باشگاه تشخیص دهد تیم را تقویت می‌کنیم و امیدواریم هر کسی که به فولاد می‌آید کمک کند تا این تیم به شرایط خوبش برگردد.

سرمربی موقت تیم فولاد با اشاره به قضاوت داوران در دیدارهای قبل فولاد اضافه کرد: ما در بازی‌های قبل از داوری متضرر شدیم دیدید که 50،60 دقیقه حریفمان 10 نفره بودیم و قبل از دیدار مقابل سپیدرود مقابل صنعت نفت آبادان داوری به ضرر ما بود. البته این اشتباهات فوتبالی بود نه عمده اما امیدوارم دیگر شاهد این اشتباهات نبوده و اگر هم رخ می‌دهد به سودمان باشد نه به ضررمان.

در پایان یکی از خبرنگاران درباره زمان آماده‌شدن استادیوم اختصاص فولاد خوزستان سوال کرد که مدیر رسانه‌ای باشگاه در این باره اظهار داشت: ورزشگاهی که آماده شده است از هر لحاظ مدرن و تجهیزات لازم است اگر تا الان افتتاح نشده به خاطر آماده نبودن پارکینگ آن است خوشبختانه پارکینگ هم آماده شده و فقط باید کف آن آسفالت شود چون در روزهای اخیر هوای اهواز بارانی بود این مسئله چند روز به تعویق افتاد. انشاءالله سعی می‌کنیم در بازی با پرسپولیس آن را آماده کنیم و در این مسابقه آن را افتتاح کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید