کی‌روش یک مربی سوپرحرفه‌ای است

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۰۸
    کد خبر :423718

کارشناس فوتبال کشورمان با تاکید بر اینکه کی روش یک مربی سوپرحرفه ای است گفت: بعنوان یک تحلیلگر بازی ایران و ونزوئلا را ندیدم چون این بازی برای ما کارشناسان ارزش دیدن نداشت.

جلال چراغپور در خصوص دیدار تدارکاتی ایران و ونزوئلا اظهار داشت: راستش را بخواهید اصلا این بازی را ندیدم چون این بازی برای ما تحلیلگران ارزش دیدن نداشت. بر خلاف کی روش که این نوع بازیها می تواند بهترین استفاده را به او برساند.

وی در ادامه چنین توضیح داد: ما کارشناسان نمی توانیم هر کاری که یک مربی بکند را تحلیل کنیم و برای آن نام بگذاریم. کی روش در این بازی و بازی با ترینیداد و توباگو به دنبال امتحان زوج ها و ترکیب های جدیدی است که آن را در ذهن دارد و می خواهد در برابر تیمی که با خاصیت بازیکنان ایرانی آشنا نیست، ترکیب های جدید را آزمایش کند.

سرمربی پیشین تیم ملی کشورمان بیان داشت: مثلا ما نمی توانیم بپذیریم که تیم ملی در جام ملتها با ترکیب خانزاده و کنعانی زاده در قلب دفاع به میدان می رود. اما کی روش باید در چنین بازیهای حتی این زوج را هم امتحان کند.

به گزارش مهر ،چراغپور گفت: کی روش یک مربی سوپر حرفه ای است که به خوبی کارش را بلد است. بعنوان مثل شما بگویید آیا یک مربی ایرانی سراغ دارید که علی قلی زاده را در آن شرایط به تیم ملی دعوت می کرد؟ اما کی روش این کار را کرد و حالا قلی زاده یک ملی پوش خوب است. یا مهدی ترابی که قبلا تنها بازیگوشی های فوتبالی داشت اما کی روش شخصیت او را کامل کرد تا رفته رفته تبدیل به سوپراستار شود.

مربی سابق تیم ملی ایران تصریح کرد: من کاری که به اخلاق تند و بهانه گیری های کی روش ندارم. بعنوان یک کارشناس او را از نظر فنی نقد می کنم و باید بگویم انصافا کی روش یک مربی بسیار حرفه ای است که کارش را به خوبی بلد است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید