شریف: برچیدن داعش مقدمه توجه دوباره افکار عمومی به فلسطین است

    کد خبر :42357

رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: جبهه مقاومت بزودی جشن برچیدن بساط خلیفه خودخوانده داعش را در سرزمین شامات فراهم می کند و یک بار دیگر توجه افکار عمومی را به سوی ملت مظلوم فلسطین و مبارزه با دشمن مشترک مسلمانان جلب می کند.
[شریف: برچیدن داعش مقدمه توجه دوباره افکار عمومی به فلسطین است]

به گزارش ایرنا، «رمضان شریف» در خطبه های پیش از نماز جمعه روز قدس افزود: قبله نخست مسلمانان به امت اسلامی تعلق دارد و هیچ گروه و جناح سیاسی در سرزمین فلسطین حق ندارد به تنهایی به نمایندگی از این ملت تصمیم بگیرد.
شریف تاکید کرد «میزان قرابت گروه های فلسطینی با نظام مقدس جمهوری اسلامی بستگی دارد به میزان پایبندی آنان به آرمان فلسطین و مقاومت، جهاد و مبارزه».
وی گفت: در چند روز گذشته 2 کشوری که در منطقه از تروریست ها حمایت می کردند با افشاگری های خود نشان دادند دنبال انحراف افکار عمومی در امت اسلامی و از پشت خنجر زدن به مساله فلسطین بوده اند.
شریف ادامه داد: این افشاگری ها آگاهی را در امت اسلامی بیشتر می کند تا بار دیگر به فضل خدا توجه ها به آرمان فلسطین و حمایت از این مردم مظلوم و مبارزه با رژیم جنایتکار و سفاک صهیونیستی معطوف شود.
وی ابراز امیدواری کرد «روزی برسد که نماز جمعه را به امامت ولی فقیه و پیشوای مسلمانان عالم در مسجد الاقصی برپا کنیم».
به گزارش ایرنا، حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذاری جمهوری اسلامی ایران، شانزدهم مرداد سال 1358 هجری خورشیدی مصادف با سیزدهم رمضان 1399 هجری قمری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به عنوان روز قدس تعیین کردند و آن را روز حیات اسلام نامیدند.
تا امروز، هرساله نه فقط ایرانیان بلکه مستضعفان و آزادیخواهان بسیاری از کشورهای جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با فریاد خود همبستگی بین‌المللی و جهانشمولی را در حمایت از حقوق قانونی مردم فلسطین اعلام می کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید