شما برنده هیچ جایزه‌ای نشدید!

    کد خبر :423383

دادستان شهرستان پلدشت با اشاره به کلاهبرداری صورت گرفته از چند تن از شهروندان پلدشتی در روزهای اخیر هشدار داد و گفت: مواظب کلاهبرداران تلفنی باشید.

پوراکبر، دادستان پلدشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اخیراً افراد کلاهبردار طی تماس تلفنی با تعدادی از شهروندان پلدشت اعلام کرده‌اند که این افراد در قرعه‌کشی رادیو ایران و یا در قرعه‌کشی شرکت‌های خدمات ارتباطی و غیره برنده جایزه نقدی یا کمک هزینه سفر زیارتی شده‌اند و از آنها خواسته‌اند جهت واریز جایزه نقدی به حساب آنان به پای دستگاه عابر بانک مراجعه و کارت بانکی خود را در دستگاه عابر بانک وارد کنند.

وی ادامه داد: بعد از وارد کردن کارت در دستگاه عابر بانک توسط شهروندان، کلاهبردار از آنها درخواست کرده اعداد و دکمه‌هایی که وی اعلام می‌کند را در دستگاه وارد کنند و بعد از وارد کردن اعداد مذکور، مال باختگان متوجه شده‌اند که حسابشان خالی شده و پول‌های موجود در حساب به حساب فرد کلاهبردار منتقل شده است.

دادستان پلدشت بیان کرد: شهروندان عزیز باید همواره به نکات زیر ایمنی زیر توجه کنند؛ برای واریز وجه به حساب شما توسط شخص دیگر لازم نیست شما کارت عابر بانک خود را به دستگاه عابر بانک وارد کنید.

به گزارش ایسنا، از ارائه اطلاعات حساب و رمز خودتان به اشخاص دیگر و همچنین از ارایه کارت بانکی خودتان به همراه رمز آن به دیگران خودداری کنید. از خرید اینترنتی از سایت‌هایی که نمی شناسید خودداری کنید چرا که بعضی از سایتها برای سرقت اطلاعات کارتهای بانکی شما طراحی شده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید