جلسه مهم تاج و کفاشیان با صالحی‌امیری درباره‌بازنشسته‌ها

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ۹:۳۲
    کد خبر :422798

به دنبال جدیت در اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در ورزش و توافق برای ادامه همکاری مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با این فدراسیون براساس ماده 60 قانون خدمت‌رسانی به ایثارگران، جلساتی طی روزهای گذشته با حضور مسئولان ورزش و فدراسیون فوتبال برگزار شده است.

روز گذشته مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال به همراه علی کفاشیان، نایب رئیس اول این فدراسیون در محل کمیته ملی المپیک حاضر شدند تا دیداری با رضا صالحی امیری داشته باشند. ظاهراً محور اصلی گفت‌وگوی مسئولان فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته ملی المپیک در مورد چگونگی اجرای قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در منع به کارگیری بازنشستگان در این فدراسیون بوده است و نکته مهم درباره سایر مدیران بازنشسته فوتبال بود که گفته می شود باید در مجمع آذرماه با رای اعضای مجمع فوتبال ایران کنار بروند.
تاج و اعضای هیات رئیسه، فدراسیون فوتبال را ترک می‌کنند!

به گزارش خبرگزاری دانشجو، بعد از جلسانی که طی روزهای گذشته برگزار شد مهدی تاج، رییس و اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان زده اند که با توجه به انقضا مدت فعالیت آنان و عدم پذیرش پیشنهادات‌ هیات رییسه و با توجه به آخرین مهلت قانون بازنشستگی در مورخ 15 آذر، از آن تاریخ در فدراسیون فوتبال حضور نخواهند یافت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید