جشنواره تلویزیونی مستند در ایستگاه پایانی

    کد خبر :422768

مدیر شبکه مستند از معرفی برگزیدگان جشنواره تلویزیونی مستند در مراسم اختتامیه این جشنواره در روز چهارشنبه 30 آبان، خبر داد.

سلیم غفوری مدیر شبکه مستند، در خصوص جزئیات برگزاری اختتامیه دومین دوره جشنواره تلویزیونی مستند گفت: دومین جشنواره تلویزیونی مستند که از 30 تیر 97 شروع و تا چهارشنبه 28 شهریور ادامه داشت، روز چهارشنبه 30 آبان در دانشگاه صداوسیما به کار خود پایان می دهد. دومین جشنواره تلویزیونی مستند کار خودش رو با پخش 67 مستند در قالب 45 برنامه تلویزیونی شروع کرد. آثار این دوره بعد از فراخوان از میان بیش از 380 اثر رسیده به دبیرخانه انتخاب و پخش شد .

در این دوره 37 مستند در بخش کوتاه، 19 مستند در بخش نیمه بلند و 11 مستند در بخش بلند با تلاش هیئت داوری و مردم پذیرفته شده و با هم به رقابت پرداختند.

خوشبختانه استقبال خوبی را از طرف فیلم سازان جوان به خصوص شهرستانی های عزیز شاهد بودیم. این جشنواره در سه بخش مستندهای کوتاه، نیمه بلند و بلند اثار را ارزیابی کرده است.

سلیم غفوری مدیر شبکه مستند با بیان اینکه هم زمان با این دوره جشنواره؛ بخش مسابقه عکس مستند نیز برگزار شد؛ بیان کرد: با فراخوان دبیرخانه 3هزار و 641 نفر در سامانه ثبت نام کردند و بیش از 12 هزار عکس به دبیرخانه ارسال شد که از میان این آثار به انتخاب هیئت داوران این بخش، 50 اثر به بخش مسابقه راه یافتند که 40 اثر در بخش تک عکس و 10 اثر در بخش مجموعه عکس پذیرفته شد.

این آثار از 30 آبان تا 9 آذر در مجموعه صبا واقع در خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر پلاک 125، برای بازدید عموم به نمایش در می آیند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید