11محور مواصلاتی کشور مسدود است

پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: 11 محور مواصلاتی کشور به علت نبود ایمنی، رانش زمین، طغیان رودخانه و عملیات راهسازی مسدود است.

محور های شمشک، دیزین در استان های تهران و البرز، پونل،خلخال در استان های گیلان و اردبیل اولنگ، شاهرود در استان های گلستان و سمنان و محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان به علت عدم ایمنی کافی مسدوداست.
محورهای شیراز، جهرم در استان فارس به علت تخریب پل کشه برسی، محدوده پاسگاه پلیس راه مسدود است.
محور استهبان، نی ریز در استان فارس نیز به علت رانش زمین مسدود اعلام شده است.
محور فرعی رودبار، کهنوج، قلعه گنج در جنوب استان کرمان و محور اشنویه، یرانشهر در استان آذربایجان غربی به علت طغیان رودخانه و تخریب پل مسدود است.
محور قدیم قزوین، رشت(تونل شیرین سو) از ساعت 08:00 تا 17:0 از 26 فروردین ماه تا چهارم اردیبهشت ماه- به علت عملیات راهسازی مسدود است و در زمان انسداد، تردد از کنار گذر تونل صورت می گیرد.
آزادراه قم به تهران از تاریخ29 فروردین ماه تا دوم شهریورماه در محدوده عوارضی تا کیلومتر 12/5 روزهای شنبه،یکشنبه،دوشنبه و چهارشنبه هرهفته از ساعت 0800تا 1700و روزهای سه شنبه(از ساعت 0800تا 1200)به استثنای روزهای پنجشنبه، جمعه، تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.
محور کرج، چالوس از تاریخ اول اردیبهشت ماه تا دوم شهریورماه (محدوده میدان امیرکبیر تا تونل کندوان، کیلومتر صفر تا 75) روزهای شنبه، یکشنبه،دوشنبه و سه شنبه هر هفته (از ساعت 0800تا 1700) و روزهای چهارشنبه(از ساعت 0800 تا 1200)به استثنای روزهای پنجشنبه، جمعه، تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.
ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج، قزوین(از پل استاندارد تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران،کرج(از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره) نیمه سنگین گزارش شده است.
سایر محورهای موصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید