سرپرست سازمان تأمین اجتماعی معارفه شد

    کد خبر :422566

مراسم معارفه سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونان وزیر، اعضای هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی و اعضای شورای معاونان این سازمان برگزار شد.

به گزارش بازتاب از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، شریعتمداری روز سه شنبه در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره دکتر سیدتقی نوربخش مدیرعامل فقید سازمان تأمین اجتماعی و مرحوم عبدالرحمن تاج الدین معاون فقید امور حقوقی و امور مجلس این سازمان اظهار داشت: نوربخش و تاج الدین در راه خدمت رسانی به بندگان خدا جان خود را از دست دادند و قطعا شهید راه خدمت محسوب می شوند. آنان عمری را در خدمتگزاری سپری کردند و زندگی شخصی و اجتماعی آنها قابل تقدیر و تحسین است.
وی با اشاره به حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان در مراسم تشییع و تدفین و بزرگداشت نوربخش و تاج الدین گفت: تعداد بیشماری از همکاران و مدیران، دکتر نوربخش و آقای تاج الدین را مشتاقانه دوست داشتند و مراسم تشییع آنها بسیار باشکوه برگزار شد و نوعی رفراندم برای تجلیل از زحمات و خدمات گسترده آنان بود. من چنین مراسم ختمی را که با حضور گسترده مردم و مسئولان برگزار شود، کمتر دیده ام.
شریعتمداری با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع مرحوم نوربخش و تاج الدین با وجود شرایط جوی نامناسب و اینکه برنامه ریزی خاصی هم برای مراسم انجام نشده بود، گفت: نوربخش اجر و مزد زحمات و خدمات گسترده خود را در این دنیا و با حضور و قدردانی مردم دریافت کرد و امیدواریم این سازمان به مسیر خود با قوت و قدرت بیشتر ادامه دهد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: محسنی بندپی قریب 20 سال با دکتر نوربخش آشنایی داشته اند و دکتر نوربخش 20 سال قبل برای مراسمی به شهر آقایبندپی رفته و در مراسم انتخابات مجلس در تأیید وی سخنرانی کرده است.
وی ادامه داد: بندپی برای پذیرش این مسئولیت به جهت اینکه جانشین دکتر نوربخش شود، ناراحت بودند اما من تأکید کردم که شما در مسیر ایشان فعالیت کنید و وی خواسته من را پذیرفتند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: محسنی بندپی دارای معرفت اخلاقی فراوانی است و با خصوصیات و تجارب گوناگون و ارزشمندی که دارد، منشأ خدمات بهتر و پیشبرد امور در این سازمان خواهند بود.
انوشیروان محسنی بندپی، سرپرست سازمان تأمین اجتماعی نیز در این مراسم گفت: یاد و خاطره دوست دیرین و پرتلاش ما دکتر نوربخش را گرامی می داریم همچنین به روح مرحوم تاج الدین که مدیری پرتلاش و وفادار به ارزش های انقلاب اسلامی بودند، درود می فرستیم.
وی با اشاره به مراسم باشکوه تشییع و تدفین و ترحیم مرحوم نوربخش و تاج الدین، اظهار داشت: موجی از عواطف و احساسات از سوی مجامع مختلف از جمله مجموعه های کارگری و کارفرمایی و آحاد جامعه در مراسم تشییع و ترحیم این دو عزیز شکل گرفت و تشییع این آنان همه صنوف و اقشار و جامعه هدف سازمان تأمین اجتماعی رفراندومی در ابعاد اخلاقی و انسانی و کاری آنها بود.
محسنی بندپی با بیان اینکه نوربخش پنج سال در شرایط بحرانی سازمان تأمین اجتماعی را به بهترین نحو مدیریت کرد، اظهار داشت: وقتی ارزیابی می کنیم با همه افزایش مصارف نسبت به منابع، این سازمان به نحو شایسته و مدبرانه ای مدیریت شده است. بدون تردید همکاری و همدلی همه ارکان هیأت مدیره و معاونین و مدیران ستادی و استانی این شرایط را فراهم کرد که سازمان تأمین اجتماعی از عملکرد بسیار شایسته و مطلوبی برخوردار است.
وی با قدردانی از اعتماد دکتر شریعتمداری، گفت: تقدیر چنین است که پا جای پای مدیری بگذارم که چنین عملکرد درخشانی دارد و حسن اعتماد دکتر شریعتمداری نیز مسئولیت بنده و همکاران را سخت تر می کند تا در شرایط حساس و بحرانی که قرار داریم بتوانیم به خدمت رسانی ادامه دهیم.
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: زمانی کشور ما درگیر جنگ مستقیم بود و امروز درگیر جنگ اقتصادی و روانی است و ما با 42 میلیون نفر اقشار مختلف جامعه سروکار داریم. آسایش و ارائه خدمات استاندارد و با کیفیت برای 42 میلیون نفر جمعیت تحت پوشش این سازمان می تواند روح دکتر نوربخش و مرحوم تاج الدین را شاد کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید