توجه مدیریت شهری به اهل سنت در هفته وحدت

    کد خبر :421968

رئیس شورای شهر تهران بر لزوم ایجاد فضای برادری میان شیعه و سنی در هفته وحدت تأکید کرد.

محسن هاشمی صبح امروز در ابتدای جلسه علنی با اشاره به آغاز هفته وحدت گفت: پیام عصر ما امروز پیام وحدت است و بزرگ‌ترین مانع وحدت نیز تعصب و خودحق‌پنداری است و تا زمانی که همه مذاهب و فرقه‌های اسلامی خود را حق محض بدانند و فکر کنند که مسلمانان دیگر در گمراهی هستند آتش کینه‌ها و دشمنی‌ها خاموش نمی‌شود.

وی با اشاره به سیره پیامبر(ص) گفت: در حوزه فرهنگی و تبلیغاتی نیز مدیریت شهری باید تمرکز خود بر فعالیت‌های تبلیغی دینی را بر محوریت تعالیم پیامبر (ص) و مهم‌ترین نماد اسلام که مسجدالاحرام و کعبه است متمرکز کند و از تبلیغات افراطی و حاشیه ساز جلوگیری شود.

هاشمی یادآور شد: هفته وحدت زمان مناسبی است که سازمان فرهنگی و هنری و معاونت فرهنگی شهرداری تهران برنامه‌های ویژه‌ای برای اهل سنت تهران در نظر بگیرند تا فضای دوستی و برادری در سطح شهر حاکم شود.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به بازنشستگی آقای افشانی گفت: از دکترحناچی می‌خواهیم که هزینه‌های این تغییر در حوزه مدیریت شهری را با فعالیت مضاعف و استفاده از همه دقایق و ساعات خدمت رسانی جبران کنند و انتخاب وی به عنوان سرپرست، فرصتی شود تا وی به مردم خدمت کند تا حکمش امضاء شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید