تلاش بانوی پیر برای جلوگیری از بازگشت خامس به رئال مادرید

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ۱۶:۴۰
    کد خبر :421637

باشگاه یوونتوس قصد دارد مانع از بازگشت هافبک کلمبیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ به سانتیاگو برنابئو شود.

باشگاه یوونتوس رؤیای رؤیای خرید خامس رودریگس را در سر می‌پروراند و به همین دلیل در پایان فصل برای کشاندن او به تورین اقدام خواهد کرد.

خامس در حال حاضر دومین فصل حضور قرضی‌اش را در بایرن مونیخ را سپری می‌کند اما از آنجایی که نیکو کواچ سرمربی باواریایی‌ها به او اعتقاد چندانی نشان نداده است، مدیران باشگاه هم درباره آینده این بازیکن کلمبیایی تغییر عقیده داده و برخلاف اعلام قبلی قصد ندارد قرارداد او را قطعی کند، اقدامی که برای آنها هزینه‌ای معادل 35 میلیون یورو هزینه دارد.

از طرف دیگر سانتیاگو سولاری سرمربی جدید رئال مادرید نسبت به بازگشت خامس به رئال مادرید تمایل نشان داده است به خصوص که به نظر می‌رسد او به استفاده از ایسکو در ترکیب اصلی تیمش اعتقادی ندارد. از این رو به نظر می‌رسد که باشگاه رئال مادرید منتظر است تکلیف ایسکو در برنامه‌های سولاری مشخص شود و سپس برای برگرداندن خامس اقدام کند.

باشگاه یوونتوس اما نمی‌خواهد بگذارد که کار به آن مرحله برسد و از این رو به زودی مذاکراتی را با کهکشانی‌ها برای جذب هافبک کلمبیایی‌شان آغاز خواهد کرد.

طبق ادعای کوریره دلواسپورت، خامس رودریگس بازیکن محبوب رئیس باشگاه یوونتوس، آندره‌آ آنیلی است و او از مدت‌ها پیش در صدد خرید بازیکن سابق موناکو بود. در حقیقت یوونتوس تابستان سال گذشته برای خرید خامس از رئال مادرید تلاش کرد اما در نهایت بایرن مونیخ توانست کهکشانی‌ها متقاعد کنند که او را به قرمزپوشان باواریا منتقل کنند.

در حال حاضر آینده خامس به نظر مدیران باشگاه بایرن مونیخ بستگی دارد اما هیچ نماینده‌ای از این باشگاه با او یا مدیر برنامه‌اش در خصوص عقد قرارداد جدید صحبت نکرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید