درخواست سرپرست مجموعه ورزشی آزادی از فدراسیون فوتبال

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ۱۶:۲۳
    کد خبر :421621

سرپرست مجموعه ورزشی آزادی با تاکید بر اینکه زمین و چم این مجموعه مشکلی ندارد، از فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال خواست تا دیدارهای با فاصله یک هفته‎ای باشد.

به گزارش بازتاب و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، فرهاد نیکو خصال در پاسخ به اظهارات برخی رسانه ها در خصوص چمن مجموعه ورزشی ازادی مخصوصا زمین چمن شماره یک ورزشگاه آزادی گفت: در تاریخ نوزدهم آبان ماه دیدار پرسپولیس با کاشیمای ژاپن را گذراندیم. هر دو تیم یک روز قبل از مسابقه در زمین تمرین داشتند. همچنین با فاصله چند روز مسابقه تیم ملی را با ترینیداد و توباگو داشتیم و روز قبل از آن هم در زمین دو تمرین را پشت سر گذاشتیم.

سرپرست مجموعه ورزشی آزادی ادامه داد: بنابراین با فاصله ۶ روز ۶بار زمین چمن مجموعه در حالیکه بارندگی هم بود، مورد استفاده قرار گرفت و باعث شد که زمین تحت فشار قرار گیرد. همه این موارد طبیعی است که کیفیت زمین را پایین بیاورند.

وی افزود: در شرایط فعلی که پرسپولیس بازی دارد زمین از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است و هیچ مشکلی ندارد. بهتر از هر زمان دیگری آماده خدمت رسانی به ورزشکاران است.

نیکو خصال در پایان از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تقاضا کرد که برنامه ریزی هایشان به گونه ای باشد که مسابقات حداقل با فاصله یک هفته ای برگزار شوند که هم فرصت بهسازی و ترمیم زمین فراهم شود و هم اینکه زمین چمن بتواند استراحتی داشته باشد.

فرهاد نیکوخصال در حالی بر عدم مشکل زمین و چمن مجموعه ورزشی آزادی تاکید کرده که کارلوس کی روش بعد از دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ترینیداد و توباگو از شرایط زمین آزادی انتقاد کرده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید