ظریف: درباره پولشویی کاملا مشخص صحبت کردم

  • سیاسی
  • دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ۱۴:۰۷
    کد خبر :421400

وزیر امور خارجه در واکنش به نظر مخالفان اظهاراتش در مورد پولشویی، گفت: کسانی که به من ایراد گرفتند، به نظام اتهام زدند زیرا من کاملا مشخص صحبت کردم اما برخی دوستان برای اهداف سیاسی خود همه چیز را فدا می‌کنند.

به گزارش انتخاب، محمدجواد ظریف در توضیح موضوع پولشویی و واکنش‌های متعدد به اظهارات وی در این مورد، گفت: نوار اظهاراتم در این خصوص وجود دارد؛ درخواست می‌کنم افرادی که نسبت به اظهارات بنده اعلام نظر کردند در مورد محتوا صحبت کنند نه محتوایی که خودشان ساخته اند.

وزیر امور خارجه که با خانه ملت گفت و گو می کرد، در ادامه تاکید کرد: کسانی که به من ایراد گرفتند، به نظام اتهام زدند زیرا کاملا مشخص صحبت کردم اما برخی دوستان برای اهداف سیاسی خود همه چیز را فدا می‌کنند.

وی در ادامه و در پاسخ به مستندات پولشویی، یادآور شد: من مسئول مستندات نیستم، این مستندات در دسترس عموم است و مرکز مربوطه در وزارت اقتصاد و دارایی هم موارد پولشویی را اعلام کرده است.

وزیر امور خارجه ادامه داد: آخرین مستند در ارتباط با این موضوع هم مربوط به افرادی با داشتن شبکه پولشویی گسترده اخیرا مجازات شدند، علاوه بر این شبکه‌های پول شویی گسترده دیگر مستند شده است لذا نیازی به توضیح بیشتر من نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید