حناچی به مبارزه با فساد شهرت دارد

    کد خبر :421395

عضو کمیسیون فرهنگی-اجتماعی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه شهردار منتخب پایتخت اشتهار مبارزه با فساد دارد، چالش های پیش روی وی را برشمرد.

حجت نظری با اشاره به سابقه اجرایی حناچی اظهار کرد: آقای حناچی بیش از یک دهه معاونت وزیر را بر عهده داشته و طی یک سال و نیم گذشته هم به عنوان معاون شهردار تهران فعالیت کرده است.

وی با بیان اینکه شهردار منتخب بیش از 13 سال پست های اجرایی را برعهده داشته است، افزود: اگر عده ای این اقدامات را فعالیت اجرایی تلقی نمی کنند باید از آنها پرسید چه فعالیت هایی را اقدامات اجرایی می دانند؟

عضو کمیسیون فرهنگی-اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه حناچی از سابقه لازم برای تصدی پست شهرداری تهران برخوردار است، عنوان کرد: شهردار منتخب کاملا با فعالیت های شهرداری آشنایی لازم را دارد.

نظری با بیان اینکه شهردار منتخب دارای سبقه مبارزه با فساد هم هست، تصریح کرد: ایشان اشتهار مبارزه با فساد دارند، این نشان می‌دهد تا به امروز هر جا که آقای حناچی فعالیت داشته‌اند به جد روی این موضوع تاکید داشتند و برای آن تلاش کرده‌اند.

وی ادامه داد: شهردار منتخب می‌تواند به سیاق یک سال و نیم گذشته برای مبارزه با فساد تلاش کند و این مهم برای شهرداری تهران در رده اولویت‌های ابتدایی قرار دارد. مبارزه با فساد موضوعی است که شهر تهران و شهرداری به آن نیاز دارد و شورای شهر هم بی تردید حمایت کاملی از شهردار منتخب در این راستا انجام خواهد داد و گام به گام همراه ایشان خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، عضو کمیسیون فرهنگی-اجتماعی شورای شهر تهران در خصوص چالش های پیش روی شهردار منتخب توضیح داد: چالش های شهردار منتخب با شهرداران گذشته متفاوت نخواهد بود، در حوزه ترافیک، آلودگی هوا، آسیب های اجتماعی و مسائل فرهنگی که جامعه انتظار دارد اما در بخش عمومی کمتر به آن پرداخته می شود از جمله این موارد هستند.

نظری تصریح کرد: مسائل مربوط به محیط زیست و آب از جمله دیگر این چالش ها است. امروز بحث کمبود آب در حال تبدیل به بحران است و معتقدم اگر برای آب فکر جدی صورت نگیرد حتما چالش های بسیار سختی در سال های پیش رو خواهیم داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید