هشداربه متقاضیان دریافت سبد کالا:فریب پیامک ها رانخورید

    کد خبر :420534

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هشدار داد: متقاضیان دریافت سبد کالا شماره و رمز دوم کارت خود را در اختیار سودجویانی که پیامک های فاقد اعتبار برای مردم ارسال می کنند، قرار ندهند.

به دنبال آغاز طرح حمایت از اقشار کم درآمد جامعه که با تصویب هیات وزیران در حال اجراست، شاهد ارسال برخی پیامک ها به مردم هستیم.
بر این اساس، مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی امروز (یکشنبه) اعلام کرد: هرگونه اطلاع رسانی درباره این طرح تنها توسط این مرکز انجام خواهد شد، بنابراین شهروندان به پیامک های فاقد اعتبار پاسخ ندهند و شماره کارت و رمز دوم خود را در پاسخ به هیچ پیامکی اعلام نکنند.
این مرکز تاکید کرده است: برخی سامانه های پیامکی اعلام شده از جمله شماره 5000499 هیچ ارتباطی به طرح حمایت دولت از اقشار کم درآمد ندارد.
شهروندان هرگونه اطلاع رسانی را فقط از طریق این مرکز یا پیامک VEZART-REFAH دنبال کنند.
به گزارش ایرنا، طرح پرداخت بسته حمایتی به کارگران و اقشار آسیب پذیر همزمان با افزایش نوسان نرخ دلار در ابتدای سال مطرح و در نهایت قرار شد تا پایان آبان اجرایی شود.
در فاز نخست اجرای این طرح، بسته حمایتی به اقشار آسیب پذیر و تحت پوشش نهادهای حمایتی و کارگرانی که حقوق کمتر از سه میلیون تومان دریافت می کنند، تعلق می گیرد.
در فاز دوم نیز کارمندان دولت با دریافت نقدی مشمول اجرای این طرح می شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید