پیرمردهای دولت زحمت را کم کنید و بگذارید جوان‌ترها روی کار بیایند

  • سیاسی
  • یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ۱۲:۵۷
    کد خبر :420384

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: آقایان بازنشسته، پیرمردهای دولت، زحمت‌تان را کشیده‌اید، خواهشا زحمت را کم کنید، مطمئن باشید نشاط جوانان با شرایط امروز کشور هماهنگ‌تر است.

اردشیر نوریان در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشبنه ۲۷ آبان ۹۷) گفت: امروز در شرایطی به سر می‌بریم که کشور با مسائل عدیده‌ای روبه روست و بیشتر از هر زمان دیگر نیاز به وحدت و همدلی داریم و برای حل مشکلات مردم همکاری و تعامل قوا مورد نیاز است.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کاهش نرخ ارز، کنترل التهابات اقتصادی، آرامش نسبی به جامعه داده، ضرورت دارد سیاست‌های اصولی و مؤثر دنبال شود و ادامه پیدا کند. مردم از دولت توقع دارند که با جدیت مهار تورم صورت گیرد و سرمایه داخلی اقتصادی و انسانی برای بهبود معیشت مردم و حل مشکلات‌شان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی‌ ادامه داد: زمینه‌های ضعف داخلی شناسایی و برای آنها برنامه‌ریزی شود، همپوشانی سیاست داخلی و سیاست خارجی یک ضرورت انکارناپذیر است. ما هنوز در شرایطی قرار داریم و جریان مقاومت و مردمی به درجه‌ای از اقتدار رسیده که هر گونه تعدی و دست درازی رژیم اشغالگر قدس با قدرت و اقتدار و کوبنده جواب داده می‌شود. امیدواریم این شرایط بیرونی با تبدیل نقاط ضعف داخلی به قوت، مکمل شود و جایگاه جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش ارتقا دهد.

نوریان خاطرنشان کرد: ما از انکار وجود پولشویی در کشور سودی نمی‌بریم، بلکه از بودنش ناراحت می‌شویم، حالا وزیر امور خارجه در یک گپ و گفت در یک مجموعه حرفی زده است، بپردازیم به این موضوع که آیا اگر معضل وجود دارد باید حل کنیم یا نباید حل کنیم.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مسئله پولشویی را دست‌مایه مباحث کوچک جناحی و گروهی قرار ندهیم، این معضل وجود دارد. برخی از موضوعات و توصیه‌های FATF هم مربوط به این موضوعات است. کسی هم راجع‌به این موضوع حرف زده، چرا عصبانی می‌شویم، این موضوع را بپذیریم و همت و تلاش کنیم تا آن را حل کنیم. همدیگر را هم متهم نکنیم. حتماً پولشویی بوده که در داخل برای آن قانون تصویب کرده‌ایم. انکار این موضوع فایده ندارد بلکه همکاری مؤثر است.

به گزارش فارس، وی با اشاره به مصوبه مجلس برای منع به کارگیری بازنشستگان گفت: آقایانی که بازنشسته هستید، پیرمردهای دولت، کسانی که ریش سفید شده‌اید، زحمات‌تان را کشیده‌اید، خواهشا دیگر زحمت را کم کنید، تشریف ببرید و بگذارید جوانترها بیایند. مطمئن باشید روحیه و نشاط جوانان با شرایط امروز کشور هماهنگ‌تر است.

نوریان همچنین با اشاره به حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف ازجمله بخش آب خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آن شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید