بررسی کوچک‌سازی دولت، مصرف بنزین و نقدینگی با حضور دژپسند

  • سیاسی
  • یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۴۵
    کد خبر :420237

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به حضور دژپسند در جلسه این فراکسیون گفت: در این جلسه درباره افزایش مصرف بنزین در کشور، مسائلی مطرح شد.

مهرداد لاهوتی در گفتگو با مهر با اشاره به حضور وزیر اقتصادی و دارایی در جلسه صبح امروز فراکسیون مستقلین ولایی اظهار داشت: در این جلسه بر ضرورت سرمایه گذاری خارجی تأکید شد چرا که طبق آماری که در این جلسه ارائه شد، میزان سرمایه گذاری خارجی کشور نسبت به سالهای گذشته کاهش یافته است که باید مدیریت ویژه ای برای حل این مشکل صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه بحث کوچک سازی دولت از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت، افزود: درباره این موضوع همواره بحث های متعددی صورت گرفته اما باید درباره کوچک‌سازی دولت برنامه های عملیاتی داشته باشیم چرا که وضعیت بودجه کشور خوب نیست و مسئله کوچک سازی دولت باید در اولویت قرار گیرد.

لاهوتی با اشاره به اینکه در این جلسه درباره میزان نقدینگی کشور نیز مباحثی مطرح شد، تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۱۷۰۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور وجود دارد که باید آن را به سمت نیازهای جامعه سوق دهیم و اگر فکری برای ساماندهی نقدینگی کشور نکنیم، مشکلات زیادی برای کشور به وجود می آید.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی با اشاره به اینکه در این جلسه درباره مصرف بنزین هم مطالبی عنوان شد، گفت: اگر مصرف بنزین به این شیوه ادامه پیدا کند، تا دو سال آینده نیازمند واردات بنزین خواهیم بود و بر این اساس باید تدابیر ویژه ای برای مصرف بنزین در کشور صورت گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید