رضایت روبرتو مانچینی از عملکرد ایتالیا مقابل پرتغال با وجود ناکامی در صعود

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ۹:۲۷
    کد خبر :419994

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا از بازی شاگردانش مقابل پرتغال با وجود عدم صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ابراز خرسندی کرد.

تیم ملی فوتبال ایتالیا شب گذشته (شنبه) در چارچوب بازی‌های هفته چهارم لیگ ملت‌های اروپا و در گروه سوم از دسته اول این رقابت‌ها، در حالی مقابل میهمانش پرتغال به تساوی بدون گل رضایت داد که در تمام طول مسابقه بر بازی مسلط بود و عملکرد به مراتب بهتری نسبت به حریف خود ارائه کرد.

این تساوی سبب شد که پرتغال با 2 امتیاز اختلاف نسبت به ایتالیا و یک بازی کمتر نسبت به این تیم، در صدر جدول بماند و صرف‌نظر از هر نتیجه‌ای که در بازی آخرش در خانه مقابل لهستان رقم بخورد، صعودش به مرحله نیمه نهایی قطعی شود. ایتالیا اما باید منتظر دوباره بعدی این رقابت‌ها بماند تا یک بار دیگر شانس خود را برای صعود امتحان کند.

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا در تحلیل بازی به شبکه رای اسپورت گفت: در فوتبال، گلزنی نکته مهمی است. ما بر پرتغال مسلط بودیم و بعد از 70 دقیقه، کمی دچار افت شدیم که البته کاملاً قابل انتظار بود چون ما نمی‌توانستیم 90 دقیقه در نیمه حریف بازی کنیم.

مانچینی ادامه داد: با این حال به نظر این بازی برای تیم ما یک گام رو به جلو نسبت به بازی قبلی‌مان مقابل لهستان بود، ضمن اینکه پرتغال نسبت به لهستان تیم قویتری است و ما بازی را کنترل کردیم. ما سعی کردیم برای کسب نتیجه بازی کنیم و علاوه بر این شرایطی برای کسب تجربیات ارزشمند برای بازیکنان جوان‌مان فراهم کنیم.

ورود چیرو ایموبیله، تنها تغییری بود که مانچو در ترکیب تیم ملی ایتالیا نسبت به پیروزی یک بر صفرش در هفته قبلی رقابت‌ها اعمال کرد. او دو موقعیت خوب گلزنی هم داشت که یکی از آنها را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان حریف به هدر داد. مانچینی در این خصوص هم تأکید کرد: در مقاطعی از بازی ما باید سبک بازی‌مان را تغییر می‌دادیم چون زمانی که توپ به ایموبیله می‌رسید، برای حریف مشکل‌ساز می‌شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید