واکنش بونوچی به هو شدن از سوی هواداران میلان: همیشه مشتی احمق در ورزشگاه‌ها هستند!

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۱۳
    کد خبر :419952

مدافع میانی تیم فوتبال ایتالیا به آن دسته از هواداران میلان که او را در شب بازی‌اش برای تیم ملی ایتالیا هو کردند پاسخ داد.

بازی شب گذشته (شنبه) تیم‌های ملی ایتالیا و پرتغال در لیگ ملت‌های اروپا که در ورزشگاه سن‌سیرو برگزار شد، فرصت خوبی برای هواداران میلان به وجود آورد تا از خجالت لئوناردو بونوچی، مدافع میانی تیم فوتبال یوونتوس درآیند.

بونوچی تابستان امسال میلان را پس از تنها یک فصل حضورش در این تیم ترک کرد و به تیم قبلی‌اش یوونتوس برگشت. به همین دلیل هواداران میلان منتظر فرصتی بودند تا این حرکت بونوچی را تلافی کنند. بونوچی در بازی اخیر یوونتوس مقابل میلان در ورزشگاه سن سیرو به صلاحدید ماسیمیلیانو آلگری روی نیمکت نشست اما شب گذشته او با پیراهن تیم ملی ایتالیا در ورزشگاه خانگی تیم میلان به میدان رفت و هر بار که صاحب توپ می‌شد از سوی هواداران میلان هو و برای او سوت زده می‌شد.

بونوچی پس از این بازی که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، به شبکه رای اسپورت گفت: ما تمام تلاش‌مان را کردیم و در نیمه اول هم یک بازی فوق‌العاده انجام دادیم که در آن دو سه موقعیت مسلم گلزنی هم داشتیم که می‌توانست ما را جلو بیندازد. در نیمه دوم پرتغال چند تغییر تاکتیکی انجام داد و با این کار برنامه بازی ما را در میانه میدان خنثی کرد. با این حال ما باز هم توانستیم به سمت دروازه حریف حمله کنیم و فقط کافی بود که در حملات کمی باانگیزه‌تر بازی می‌کردیم.

به گزارش تسنیم ،بونوچی درباره هو شدنش توسط هواداران میلان هم گفت: همیشه باید مشتی احمقی در ورزشگاه‌ها باشند. من از حمایت هم‌تیمی‌ها و سرمربی‌ام برخوردارم و سایر چیزها برایم مهم نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید