انتقاد تُند و تیز آیت‌الله نوری همدانی از سازمان‌‌های حقوق‌بشری

  • سیاسی
  • شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ۱۶:۲۳
    کد خبر :419739

آیت‌الله نوری همدانی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم سعودی در یمن از ملت‌های مسلمان خواست به کمک مردم مظلوم یمن بشتابند و سازمان ملل و سازمان کنفرانس اسلامی و سازمان‌های حقوق بشری به سکوت مرگبار خود پایان دهند.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله نوری همدانی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم سعودی در یمن از ملت‌های مسلمان خواست به کمک مردم مظلوم یمن بشتابند و سازمان ملل و سازمان کنفرانس اسلامی و سازمان‌های حقوق بشری به سکوت مرگبار خود پایان دهند.

آیت‌الله العظمی نوری همدانی امروز در ابتدای درس خارج فقه در مسجد اعظم قم به موضوع جنایات سعود در یمن اشاره کرد و گفت: یمن با آن سابقه تاریخی توسط استکبار و نوکران آن خصوصاً سعودی‌ها در حال ویرانی و نسل‌کشی است.

این مرجع تقلید در مسجد اعظم قم با اشاره به عمق فاجعه انسانی در یمن گفت: متأسفانه آل‌سعود پیوسته در حال بمباران بر سر این مردم مظلوم است و اجازه رساندن غذا و دارو با آنها را نمی‌دهد.

آیت‌الله نوری همدانی با انتقاد از نهاد‌های بین‌المللی دربرابر جنایات یمن گفت: امروز سازمان ملل متحد و سازمان کنفرانس اسلامی و سازمان‌های حقوق بشری از هر زمان بی‌خاصیت‌تر شده‌اند و در برابر این جنایات سکوت اختیار کرده‌اند.

وی ادامه داد: ما ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک و وحشیانه از ملت‌های مسلمان می‌خواهیم به هر طریق ممکن به کمک مردم مظلوم یمن بشتابند و از سازمان‌های بین‌المللی می‌خواهیم به سکوت مرگبار خود پایان دهند و جلوی این جنایت را بگیرند. همچنین ایشان از طلاب درخواست کرد تا در تجمع محکومیت این جنایت در مدرسه فیضیه در روز یکشنبه شرکت کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید