دالیچ: در مورد راکیتیچ ریسک نمی‌کنم

  • ورزشی
  • شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۵۳
    کد خبر :419593

زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی موضعش در مورد مصدومیت ایوان راکیتیچ را بیان کرد.

زلاتکو دالیچ سرمربی تیم ملی کرواسی اعلام کرد که ایوان راکیتیچ هافبک این تیم بازی فردا شب (یکشنبه) نایب قهرمان جام جهانی 2018 مقابل انگلیس در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا را از دست داده است.

راکیتیچ در پیروزی 3 بر 2 پنجشنبه شب کروات‌ها مقابل اسپانیا در سومین بازی‌شان در مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا 68 دقیقه بازی و به این تیم برای امیدوار ماندن به صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت ها کمک کرد. او اما در این بازی دچار مصدومیتی شده است که مانع حضورش در بازی فردا شب کروات‌ها مقابل انگلیس می‌شود، دیداری که برنده آن به عنوان تیم اول گروه 4 از دسته یک لیگ ملت‌های اروپا به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کند و تساوی در آن به معنای صعود اسپانیا خواهد بود.

به گزارش تسنیم ،دالیچ گفت: راکیتیچ باید به بارسلونا برود. مصدومیت او جدی است. خودتان می‌دانید که من در مورد مصدومیت بازیکنانم ریسک نمی‌کنم. اگر احتمال جدی بودن مصدومیت بازیکنی وجود داشته باشد، به او اجازه می‌دهیم استراحت کند. ما بازیکنان سالم را می‌خواهیم و ایوان در حال حاضر صد درصد آماده نیست. متأسفانه ما باید بدون او بازی کنیم. باید دید چه کسی را می‌توانیم جایگزین او کنیم. متئو کواچیچ، یوسیپ برکالو و میلان بادلی در دسترس هستند.

راکیتیچ جزو باسابقه‌های تیم ملی کرواسی محسوب می‌شود که 102 بار پیراهن این تیم را به تن کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید