استراتژیست سابق ترامپ به کمک نخست وزیر مجارستان می‌رود

    کد خبر :419528

استراتژیست سابق رئیس جمهوری آمریکا گفته که قصد دارد تا با نخست وزیر مجارستان برای کاندیدا شدنش در انتخابات سال آتی میلادی پارلمان اروپایی همکاری کند.

به گزارش بازتاب، به نقل از خبرگزاری رویترز، استیون بنن، استراژیست سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا جنبشی را برای انتخاب اعضای پوپولیست جناح راست در انتخابات پارلمانی اروپا که قرار است در مه سال آتی میلادی برگزار شود، به راه انداخته است.

وی گفته که اخیرا به بوداپست رفته و با ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان و معاونانش دیدار کرده است.

اوربان از ایده گروه بنن موسوم به “جنبش” استقبال کرده و گفته که زمان آن رسیده تا فردی از آمریکا به اروپا بیاید و تفکرات محافظه کاری را بجای ارزش های لیبرال اشاعه دهد.

بنن گفت: اگر بتوانم، مقر جنبش را در بوداپست مستقر می‌کنیم. من اینجا را خیلی دوست دارم. ما باید زمان بیشتری را در مجارستان و روز انتخابات صرف کنیم.

استراتژیست سابق کاخ سفید ادامه داد: خوشبختانه زمانیکه جنبش به کار بیفتد، ما برای انتخابات خودمان را آماده می کنیم. انتخابات سال اتی میلادی تنشی میان نیروهای تحت رهبری اعضای اتحادیه اروپا چون فرانسه و آلمان است که به دنبال الحاق بیشتر هستند و البته کشورهای گریزان از اروپا چون مجارستان که به دنبال ائتلاف با کشورهای قوی‌ترند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید