ثبت نام بیش از 51 هزار نفر در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور

    کد خبر :41897

مشاور عالی و سخنگوی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: تاکنون 51 هزار و 96 نفر در سایت سازمان سجش و آموزش کشور برای شرکت در چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در سال 1396 ثبت نام کرده اند.
[ثبت نام بیش از 51 هزار نفر در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور]

حسین توکلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در سال 1396، افزود: ثبت نام برای شرکت در چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور روز دوشنبه، 29 خرداد ماه از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور آغاز شد و تا ساعت 12 ظهر امروز، 51 هزار و 96 نفر ثبت نام کرده اند.
وی زمان پایان ثبت نام در این آزمون استخدامی را دوشنبه، پنجم تیرماه ذکر کرد و گفت: کارت شرکت در آزمون از 31 مرداد روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان تا دوم شهریورماه فرصت دارند با مراجعه به این سایت و پس از مشاهده کارت نسبت به دریافت پرینت کارت اقدام کنند.
توکلی اضافه کرد: چهارمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، سوم شهریور 96 در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان در استان‌ها برگزار می شود و داوطلبان می توانند تا فرصت باقیمانده پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و با مطالعه دفترچه راهنما ثبت نام کنند.
به گزارش ایرنا، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، روز گذشته (چهارشنبه) ظرفیت پذیرش در چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور را 10هزار و 960 نفر اعلام کرده بود.
چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر برای تامین نیروی انسانی در دستگاه های متعددی همچون وزارت آموزش و پرورش، بانک سپه، بانک مسکن، سازمان حسابرسی، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان بنادر و دریانوردی، بانک صنعت و معدن، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، وزارت امور خارجه، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان اداری و استخدامی کشور، بیمه مرکزی ایران، سازمان ملی بهره وری ایران، وزارت امور اقتصادی و دارایی، موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق برگزار می شود.
همچنین 11 دستگاه اجرایی استان البرز شامل اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی، اداره کل حفاظت محیط زیست، اداره کل دامپزشکی، اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل منابع طبیعی، اداره کل هواشناسی، استانداری البرز، سازمان بهزیستی و مرکز پزشکی قانونی این استان از جمله دستگاه های متقاضی جذب نیروی انسانی از طریق این آزمون استخدامی هستند.
شرایط ثبت‌نام، شغل و محل مورد تقاضا، ظرفیت‌های استخدامی به تفکیک واحدهای استانی و جنسیت مورد تقاضا، سن و شرایط عمومی و اختصاصی هر یک از دستگاه های استخدام‌کننده و دیگر اطلاعات مورد نیاز و همچنین تاریخ برگزاری چهارمین آزمون مشترک فراگیر در دفترچه راهنمای ثبت نام که همزمان با ثبت نام در سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید