«بُهت» از «خشایار اعتمادی» و «یاسر داوودیان» منتشر شد

    کد خبر :41849

اثری تازه با عنوان «بُهت» با همکاری مشترک «خشایار اعتمادی» و «یاسر داوودیان» منتشر و در دسترس علاقمندان قرار گرفت.
[«بُهت» از «خشایار اعتمادی» و «یاسر داوودیان» منتشر شد]

به گزارش ایرنا، ترانه این قطعه دوصدایی با اجرای «خشایار اعتمادی» و «یاسر داوودیان»، توسط «سام شرف زاده»، «هادی زینتی» و «لیلا اشکانی» سروده شده و «مرتضی شفیع» به همراه «خشایار اعتمادی»، آهنگسازی آن را بر عهده داشته اند. تنظیم اثر با « حامد برادران » و نواختن گیتار نیز برعهده « فرشید ادهمی» است.
داوودیان خواننده نام آشنای موسیقی پاپ کشور درباره تولید این اثر گفت: بخش اول ملودی این کار، حدود یکسال پیش توسط مرتضی شفیع اتود خورده و در همین قالب باقی مانده بود، پس از آن مدت زیادی با رایزنی های مختلف و مشورت با دوستان موزیسین و ترانه سرا، در صدد اجرای آن به بهترین شکل بودیم.
وی افزود: بسیاری از ترانه سرایان سروده هایشان را در اختیار ما قرار دادند اما نتیجه دلخواهی را که می خواستیم و فضای عامیانه و لحن ترانه ها را آنطور که می خواستیم دریافت نکرده بودیم.
داوودیان ادامه داد: در نهایت، در یک جمع بندی و توافق، کار را با سه ترانه سرا، شرف زاده، زینتی و اشکانی ضبط کردیم هرچند در آهنگسازی این قطعه همکاری داشتم اما کلیت ساخت آن توسط خشایار اعتمادی و مرتضی شفیع انجام شده است.
وی اضافه کرد: در حین ساخت و ضبط قطعه، فضا و ملودی آنقدر جذاب، عاطفی و زیبا شده بود که پیشنهاد همخوانی با خشایار را به او دادم، او هم از این ایده استقبال کرد و نتیجه کار هم شد آنچه اکنون می شنوید.
اعتمادی آهنگساز با سابقه کشورمان نیز درباره «بهت» گفت: اردیبهشت سال گذشته، مرتضی شفیع این قطعه را به صورت یک خط ملودی و یک خط شعر بسیار کوتاه در اختیار من قرار داد، یک پیش ملودی که هنوز سرنوشت مشخصی نداشت و ساخته و پرداخته نشده بود.
وی ادامه داد: البته ملودی اول قلب یک اثر است و این را نمی شود، انکار کرد، شاعر اثر هم در این مدت زمان گذشته، احساسش با احساس شعر دچار فاصله شده بود و نمی توانست کار را ادامه دهد از این رو ملودی هم باید از شعر تبعیت می کرد.
اعتمادی گفت: ‌پس از گذشت یک سال به اتفاق داوودیان دوست و همراه همیشگی که 10 سال از من کوچکتر است،تصمیم به اجرای مشترک این قطعه گرفتیم.
وی توضیح داد: در نهایت از شاعر اثر اجازه گرفتیم که با ترانه سرایان دیگر هم مشورتی داشته باشیم، از همکاری آنها استفاده کنیم و ادامه کار را با دوستان دیگر، شرف زاده و زینتی پیش بردیم.
اعتمادی با بیان این که شرف زاده بسیار با قریحه و استعداد است، افزود: در این اثر همه دوستان پیگیر اتمام و نتیجه دهی کار به شکل احسن بودند، این کار با حس و درونیات من تلفیق شد و به دل نشست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید