رونی: هری کین رکورد گلزنی مرا خواهد شکست

  • ورزشی
  • جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ۱۳:۰۰
    کد خبر :418488

وین رونی معتقد است هری کین، مهاجم تاتنهام رکورد گلزنی او در تیم ملی انگلیس را خواهد شکست.

وین رونی که در جریان برتری 3 بر صفر شب گذشته (پنجشنبه) تیم ملی فوتبال انگلیس مقابل آمریکا در دیداری دوستانه، در دقیقه 58 به جای جسی لینگارد به بازی آمد تا آخرین و صدوبیستمن بازی‌اش را برای سه‌شیر انجام دهد، پس از این بازی در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده بود، به طور رسمی در ورزشگاه ومبلی به دوران حرفه‌اش در بازی‌های رده ملی پایان داد.

رونی که با 53 گل‌زده بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس به شمار می‌رود، پس از این بازی گفت: چیزی که این هفته من از حضور در تیم ملی دیدم، باید بگویم آینده خیلی امنی در انتظار سه‌شیر است. نحوه تمرین بازیکنان و نوع مربیگری آنها فوق‌العاده است. واکنش بازیکنان عالی است. انگلیس اکنون گروهی از بازیکنان جوان فوق‌العاده‌ای در اختیار دارد که آینده درخشانی در انتظار آنهاست و اطمینان دارم که در آینده‌ای نزدیک می‌توانند جام قهرمانی را به انگلیس بازگرداندند. امیدوارم آنها به این مهم برسند که این برای کشور انگلیس فوق‌العاده خواهد بود. من هم در این راه یکی از هواداران تیم ملی خواهم بود.

رونی که پس از دو سال دوباره پیراهن تیم ملی انگلیس را برتن کرد، صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: مایلم از گرث ساوت‌گیت، اتحادیه فوتبال انگلیس و بازیکنان که فرصت بازی مجدد در تیم ملی انگلیس را برای من فراهم کردند، تشکر کنم. این بهترین راه ممکن برای خداحافظی‌ام از بازی‌های رده ملی بود و بازیکنان در این دیدار فوق‌العاده بازی کردند. متأسفانه نتوانستم در این دیدار گلزنی کنم، هرچند نزدیک به انجام این کار بودم. به هر حال این بازی برای همیشه در خاطر من خواهد ماند.

مهاجم پیشین منچستریونایتد تصریح کرد: از آخرین بازی‌ام برای تیم ملی انگلیس دو سال می‌گذشت، به همین خاطر شب فوق‌العاده‌ای برای من و خانواده‌ام بود. از اینکه این سال‌ها برای تیم ملی انگلیس بازی کردم و بهترین گلزن تاریخ سه‌شیر هستم، افتخار می‌کنم. اکنون می‌توانم یک گوشه بنشینم و بازی انگلیس را تماشا کنم.

وین رونی 33 ساله همچنین در خصوص اهدای لوح یادبود توسط هری کین، مهاجم سه‌شیر و گرگ کلارک، رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس به وی پیش از آغاز این بازی یادآور شد: دوست داشتم این لوح یادبود را هری کین به من بدهد و به همین خاطر از او درخواست کردم که این کار را بکند چون معتقدم هری رکورد گلزنی من در رده ملی را خواهد شکست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید