انتقال فرهنگ مقاومت به نسل دوم و سوم انقلاب یک وظیفه همه جانبه است

    کد خبر :41837

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: آگاه سازی، انتقال فرهنگ مقاومت و استکبار ستیزی در بین نسل سوم و چهارم انقلاب یک وظیفه همه جانبه برای متولیان نهادهای انقلابی و فرهنگی است.
[انتقال فرهنگ مقاومت به نسل دوم و سوم انقلاب یک وظیفه همه جانبه است]

حامد علامتی  در گفت و گو با  ایرنا اظهار داشت: روز جهانی قدس تبلور و نمایش ارزش ها و فرهنگ اسلامی در برابر ظلم ستیزی و مبارزات ضد صهیونیستی است.
وی ادامه داد: همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مسلمانان در سراسر جهان اراده عمومی خود را در برابر اقدامات بی شرمانه و شنیع رژیم صهیونیستی به نمایش می گذارند.
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان یادآور شد: اتحادیه بر اساس رسالت خود، این وظیفه را به عنوان یک ماموریت برای خود تعریف کرده و برنامه های متنوع و بسیاری را برای دانش آموزان با توجه به شرایط منطقه ای و بومی در راستای حمایت از انتفاضه فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی برنامه‌ریزی کرده است.
علامتی در ادامه به موفقیت عملیات اخیر موشکی ایران علیه داعش اشاره کرد و گفت: در جواب ترقه بازی های تروریست ها که چند روز قبل عملیات نافرجامی را در کشور رقم زدند، مردان غیور سپاه برای حفظ هویت ایرانی و اسلامی، حراست از مرزهای کشورمان و حفاظت از مردم و خاک این کشور جواب دندان‌شکنی به آنان دادند.
وی با اشاره به اینکه این اقدام و پرتاب موشک به فاصله حدود 700 کیلومتر، بخش کوچکی از توان دفاعی ایران است،‌ افزود: عملیات پیروزمندانه سپاه پاسداران نقش بسیاری در تقویت هویت ملی و غرور ملی دانش آموزان داشت.
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خاطرنشان کرد: این عملیات موشکی درس بزرگی برای دشمنان ما بود چرا که دانش آموزان ما نیز با الهام از دلاورمردان کشور اعلام می کنند که راه شهدا و سپاهیان را ادامه می دهند و از هیچ کوششی برای نابودی تروریست ها و اسرائیل و آمریکا دریغ نخواهند کرد.
همه ساله بنابه فرمایش امام راحل که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند، در ایران و بسیاری از نقاط جهان در دفاع از مردم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی مراسم راهپیمایی برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید