شهرام هروی: نقش پررنگ مرحوم نوربخش در زندگی‌ام را فراموش نمی‌کنم

  • ورزشی
  • جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۳۷
    کد خبر :418364

سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان و مشاور رئیس سازمان تأمین اجتماعی گفت: هیچ وقت نقش پررنگ مرحوم نوربخش در موفقیت‌های زندگی‌ام را فراموش نمی‌کنم.

روز گذشته (پنجشنبه) در یک حادثه رانندگی در ورودی گرگان خودروی حامل مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و همراهانش دچار سانحه شد که متأسفانه منجر به فوت رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاون پارلمانی ایشان شد.

شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته و مشاور محمدتقی نوربخش در امور ورزش سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ضمن ابراز تأسف و ناراحتی بابت این حادثه تلخ، اظهار داشت: ابتدا باید درگذشت مرحوم نوربخش را به خانواده ایشان و خانواده بزرگ سازمان تأمین اجتماعی تسلیت بگویم.

به گزارش تسنیم ،وی تصریح کرد: هنوز از شنیدن این خبر دچار شوک هستم و ساعت‌های خوبی را سپری نمی‌کنم. مرحوم نوربخش انسان بسیار بزرگی بود و نقش بسیار پررنگی در تمام موفقیت‌های سالیان اخیر من داشت. قطعاً اگر حمایت‌های این مرد بزرگ از من نبود، شرایط برای همکاری و افتخارآفرینی‌ام با تیم ملی مهیا نمی‌شد. امیدوارم روح این عزیز از دست رفته در آرامش باشد. هیچ وقت نقش پررنگ او را در زندگی‌ام فراموش نخواهم کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید