الذوادی: با خارجی‌های برای تامین امنیت جام جهانی ۲۰۲۲ همکاری می‌کنیم

  • ورزشی
  • جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ۹:۴۸
    کد خبر :418248

دبیر کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از تامین امنیت این رقابت‌ها با همکاری سازمان‌های امنیتی بین‌المللی خبر داد.

حسن الذوادی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی NTN24 کلمبیا درباره وضعیت امنیتی منطقه خاورمیانه و توانایی قطر برای حفظ اتمسفر جام جهانی 2022 گفت: تهدیدهای امنیتی خطری برای تمام جهان و قطر هستند. قطر با وجود محاصره تحمیلی از سوی کشورهای همسایه خود همچنان به توسعه و پیشرفت آماده‌سازی برای میزبانی جام جهانی 2022 فوتبال ادامه می‌دهد.

دبیر کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی 2022 قطر ادامه داد: جام جهانی 2022 قطر یکی از امن‌ترین رقابت‌های تاریخ این رقابت‌ها خواهد بود زیرا کشورمان یکی از امن‌ترین کشورهای جهان است. البته ما قراردادهایی با سازمان‌های امنیتی بین‌المللی از جمله سازمان‌های انتظامی داریم. با آنها برای کسب تجربه و آگاهی از مسئله امنیت رقابت‌های ورزشی همانند جام جهانی 2018 روسیه همکاری می‌کنیم.

حسن الذوادی افزود: تمام تجهیزات مرتبط با جام جهانی 2022 قطر شامل ورزشگاه‌ها، راه‌ها و … تا سال 2021 میلادی آماده خواهند شد. همچنین اصلاحات قطر در زمینه رعایت حقوق کارگران انجام شده و پس از جام جهانی نیز ادامه خواهد داشت.

وی در خاتمه با اشاره به تسهیل‌ صدور ویزای قطر برای هواداران فوتبال در طول جام جهانی 2022 خاطرنشان کرد: هم‌اکنون اتباع 80 کشور جهان بدون ویزا به قطر سفر می‌کند تا در فرودگاه آن را دریافت خواهند کرد. تمام اقدام‌های لازم جهت تسهیل سفر هواداران فوتبال به قطر برای تماشای دیدارهای جام جهانی 2022 صورت خواهد گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید