پرسپولیس فلسفه زندگی‌خوب را اجرا می‌کند

  • ورزشی
  • جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۱۲
    کد خبر :418191

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اشاره به اتحاد اعضای این تیم در رسیدن به نایب قهرمانی آسیا گفت: پرسپولیس فلسفه زندگی خوب را در زمین فوتبال اجرا می کند.

حسین عبدی در خصوص نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس فینال را در همان دیدار رفت خود در ژاپن واگذار کرد. اگر این تیم می توانست از موقعیت گلزنی خود در همان ابتدای بازی استفاده کند قطعا نتیجه بهتری هم در تهران رقم می خورد.

مربی پیشین پرسپولیس با اشاره به تلاش بازیکنان این تیم تصریح کرد: فکر می کنم از خودگذشتگی سبب شد تا آنها به این موفقیت دست پیدا کنند. سعی و تلاش و همدلی بین آنها این موفقیت را به وجود آورد. پرسپولیس فلسفه زندگی خوب را در زمین فوتبال برگزار می کند. تلاش می کنند و مهم نیست چه موفقیتی کسب می شود.

وی در خصوص قهرمانی کاشیما آنتلرز ژاپن تاکید کرد: این تیم به مراتب حرفه ای تر از باشگاه های غرب آسیا بود. آنها خیلی خوب می جنگند و در تمام پست‌هایشان بازیکنان طرازاول دارند. فاصله بین بازیکنان داخلی و خارجی کاشیما کم بود. نظم و هماهنگی بین خطوط سه گانه کاشیما کمک زیادی به کسب موفقیت این تیم کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره مصدومیت حسین ماهینی و محمد انصاری افزود: پرسپولیس با کمترین توان به میدان رفت. این تیم دو پنجره را به خاطر بی اخلاقی برخی افراد از دست داد. رفتار جوانمردانه که فقط مختص هوادار و بازیکن نیست. مدیران هم باید تمام تلاششان را داشته باشند تا بتوانند به موفقیت برسند. عدم شفافیت و واقع گرایی آقایان باعث شد تا پرسپولیس از سوی فیفا با دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم روبرو شود.

وی ادامه داد: مصدومیت چند مدافع باتجربه پرسپولیس هم باعث شد تا یکی از بی‌سابقه ترین بحران های بازیکن برای این باشگاه وجود دارد. پرسپولیس برای ادامه روند موفقیت خود در کسب جام تقویت شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید