اخلاق‌مداری و رفتار حکیمانه با مردم؛ ضرورت کار پلیس

    کد خبر :418018

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در مشهد توجه به اخلاق مداری و رفتار حکیمانه با مردم را در کار پلیس ضروری دانست.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی که صبح امروز در مجتمع فرهنگی امام سجاد (ع) مشهد برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا تاکید بسزایی بر رفتار حکیمانه پلیس با مردم دارند و این اصل مهمی است که در نیروی انتظامی با جدیت دنبال می‌شود تا کارکنان خدوم و زحمتکش سازمان با شناخت کامل ابعاد رفتار حکیمانه با مردم، تکالیف و ماموریت های خود را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی افزود: اخلاق مداری نیز یکی از محورهایی است که مورد تاکید و انتظار مردم قرار دارد و پلیس باید در عین قاطعیت و قانون مداری، مظهر اخلاق و رافت اسلامی و یار مهربان شهروندان باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اظهار داشت: برنامه‌های گسترده‌ای برای تعالی و استانداردسازی و اخلاق مداری کارکنان پلیس و خانواده‌های آنها در دستور کار عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی قرار دارد و امسال ۲۰ هزار تن از این کارکنان عزیز از دوره‌های آموزشی ویژه با این محوریت بهره‌مند می‌شوند.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت نقش و حضور پلیس خدمتگزار در مشهد مقدس و استان خراسان رضوی، هماهنگی‌های لازم برای برگزاری دوره آموزشی کارکنان و خانواده‌های این عزیزان در شهر مقدس قم نیز به عمل آمده است که به زودی این دوره‌ها آغاز خواهند شد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین ادیانی اظهار داشت: مردم ولی نعمت ما هستند و به عنوان خدمتگزاران این ملت شریف، انقلابی و ولایی باید اخلاق‌مداری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید