آزادکاران امید کار سختی را در مسابقات جهانی پیش رو دارند

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ۱۳:۲۰
    کد خبر :417862

سرپرست تیم کشتی آزاد امید ایران معتقد است ملی پوشان اعزامی به رقابتهای جهانی رومانی کار سختی را پیش رو خواهند داشت.

هادی حبیبی پیش از اعزام تیم کشتی آزاد امید به رقابتهای قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان در رومانی به مهر گفت: بچه ها با وجود برگزاری اردوهایی کم تعداد توانستند به شرایط قابل قبولی برسند و از نظر روحی و روانی در شرایط مطلوبی قرار دارند. به هر حال باید قبول کرد که رقابتهای جهانی از سطح کمی و کیفی بسیار بالایی برخوردار است و تمامی رقبا با تمام توان به میدان خواهند آمد.

وی تصریح کرد: به تمامی نفرات اعزامی امید داریم تا بتوانند روی سکو بروند اما باید این موضوع را هم در نظر گرفت که کار سختی پیش رو داریم و کسب مدال در این آوردگاه بزرگ واقعا به آمادگی بسیار بالایی نیاز دارد.

سرپرست تیم کشتی آزاد امید در پایان ادامه داد: تنها دغدغه کادر فنی تیم امید این است که این بچه ها در تورنمنت های زیادی شرکت نکردند و ممکن است مشکلات مالی باعث شود دوباره اعزام به تورنمنت های تدارکاتی لغو شود.

رقابت‌های کشتی آزاد زیر۲۳ سال قهرمانی جهان روزهای ۲۵ و ۲۶ آبان ماه جاری در سالن پلی والنت هال شهر بخارست پایتخت رومانی برگزار می‌شود که ترکیب تیم ایران به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: علیرضا سرلک

۶۱ کیلوگرم: ایمان صادقی

۶۵ کیلوگرم: مرتضی قیاسی

۷۰ کیلوگرم: نیما اشقاقی

۷۴ کیلوگرم: نوید زنگنه

۷۹ کیلوگرم: مجتبی اصغری

۸۶ کیلوگرم:کامران قاسمپور

۹۲ کیلوگرم: حسین شهبازی

۹۷ کیلوگرم: علی شعبانی

۱۲۵ کیلوگرم: امین طاهری

سرمربی: علیرضا رضایی

مربیان: علیرضا رضایی منش و مسعود مصطفی جوکار

تیم کشتی آزاد امید ایران برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی عصر روز چهارشنبه راهی بخارست شد که مسابقات اوزان ۵۷-۶۵-۷۰- ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم روز جمعه ۲۵ آبان ماه و رقابتهای اوزان ۶۱- ۷۴- ۸۶- ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم روز شنبه ۲۶ آبان ماه برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید