موفقیت هر مدیر آموزش و پرورشی در گرو تعامل با سایر ارگان‌ها است

    کد خبر :417643

مسئول ستاد گرامی‌داشت مقام معلم وزارت آموزش و پرورش گفت: موفقیت هر مدیر آموزش و پرورشی به همکاری و تعامل سایر مسئولان وابسته است.

رجبعلی کریمی در مراسم تجلیل از بازنشستگان فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره بر لزوم نهادینه‌سازی فرهنگ تکریم از مقام معلم در سطح جامعه تاکید کرد و با اشاره به تغییر رویکرد وزارت آموزش و پرورش در مورد تجلیل از معلمان و بازنشستگان، ادامه داد: رویکرد وزارت از تجلیل خود معلم به سمت تجلیل از مقام، منزلت و جایگاه معلم تغییر یافته است.

وی با اشاره به اینکه بزرگداشت ترکیب سه مولفه منزلت، معرفت و معیشت است، افزود: ارتقای منزلت معلمان دلسوز و وظیفه‌شناس به‌عنوان شایستگان جامعه به توجهی شایسته نیازمند است.

وی، مربی اول را ذات باری‌تعالی عنوان کرد و افزود: دولت باید تمام سعی و همت خود را جهت ارتقای جایگاه معلمان و تامین معیشت این قشر زحمت‌کش به کار بندد.

به گزارش ایسنا، کریمی یادآور شد: همه افراد و مسئولان در همه رده‌ها مدیون معلمان خود هستند و باید با مسئولان آموزش و پرورش تعامل تنگاتنگ داشته باشند؛ چراکه موفقیت هر مدیر آموزش و پرورشی به همکاری و تعامل با سایر مسئولان وابسته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید