جوان معتاد یکی از کارکنان کمپ ترک اعتیاد را به قتل رساند

  • حوادث
  • چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ۱۳:۵۷
    کد خبر :417138

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری جوانی معتاد خبر داد که چند روز پیش به خاطر نرفتن به کمپ ترک اعتیاد اقدام به ارتکاب جنایت کرده بود.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی در این باره اظهار کرد: ساعت11شب روز ۱۸آبان خبر فوت جوانی حدودا ۳۵ ساله از طریق بیمارستان به کلانتری ۱۳۱شهرری اعلام شد. در ادامه با حضور مأموران کلانتری در بیمارستان، خبر اولیه تایید شد و با اعلام کارشناسان مشخص شد که این جوان بر اثر ضربه جسم تیز به ناحیه قفسه سینه فوت کرده است، بنابراین رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و پرونده مقدماتی با موضوع “قتل عمد” تشکیل شد.

وی با اشاره به انجام هماهنگی‌ها با بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری، گفت: پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و در همان تحقیقات و بررسی‌های اولیه مشخص شد که مقتول یکی از خدمتگذاران کمپ ترک اعتیاد در منطقه شهرری بوده و زمان مراجعه به محل سکونت جوانی معتاد به نام حامد، قصد انتقال وی به کمپ ترک اعتیاد را داشته است که این جوان 22 ساله با چاقو به وی حمله کرده و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

سرهنگ ولیپور در ادامه توضیح این پرونده گفت: کارآگاهان با مراجعه به محل سکونت حامد در شهرری، مطلع شدند که این جوان پس از ارتکاب جنایت از محل سکونتش متواری شده است و در حال حاضر هیچ اطلاعی از وی وجود ندارد. با توجه به اعتیاد شدید قاتل به مصرف موادمخدر محل‌های تردد احتمالی وی شناسایی شد و کارآگاهان اداره دهم پلس آگاهی تهران بزرگ این محل‌ها و محل سکونت وی را تحت مراقبت پلیسی قرار دادند.

وی افزود: سرانجام ساعت 10شب روز 22آبان،‌ حامد در حالی که برای تهیه پول به محل ارتکاب جنایت مراجعه کرده بود، دستگیر شد و ماموران وی را به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.
وی با اشاره به انجام بازجویی های اولیه از این جوان معتاد گفت: حامد ضمن اعتراف صریح به ارتکاب جنایت، در دیگر اعترافاتش به کارآگاهان گفت که ساعت 10شب 18آبان متوجه شدم خدمتگذاران کمپ به مقابل منزلمان آمدند و قصد دارند تا من را به همراه خود به کمپ ببرند، بنابراین به داخل آشپرخانه رفتم و چاقویی برداشتم و خودزنی کردم تا نتوانند من را به کمپ ترک اعتیاد ببرند، به مادرم هم گفتم که آن‌ها را از خانه بیرون کند.

سرهنگ ولیپور در ادامه درباره سخنان حامد تصریح کرد: این جوان معتاد در ادامه اظهاراتش اعلام کرد که مادرش درب خانه را باز کرده تا خدمتگذاران کمپ از خانه بیرون بروند اما در همان لحظه متوجه می‌شود یکی از این افراد پشت درب ورودی مخفی شده تا وی را بگیرد. بنابراین حامد نیز با چاقو ضربه ای به او زده و مقتول نیز با همان ضربه روی زمین می‌افتد و سپس حامد به سرعت از خانه متواری می‌شود.
به گزارش ایسنا، معاون مبارزه باجرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: با اعتراف صریح وی به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقتش صادر شد و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید