انفجار یک شیء نامعلوم در کرمانشاه

  • حوادث
  • چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۵۷
    کد خبر :416981

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: بر اثر انفجار یک شئی نامعلوم در شهرک الهیه کرمانشاه یک زن میانسال از ناحیه پای راست دچار جراحت سطحی شد که توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.

سرهنگ «محمدرضا آمویی» اعلام کرد: ساعت یک و 6 دقیقه بامداد امروز و به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره انفجار در شهرک ولایت الهیه کوی نهم، ماموران کلانتری به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور تیمی از پلیس در محل، مشخص شد که در پی انفجار رخ داده به یک دستگاه پراید و تعدادی از منازل اطراف خساراتی وارد آمده است.

سرهنگ آمویی خاطرنشان کرد: در تحقیقات اولیه معلوم شد شئی نامعلوم در کنار خودروی پراید که مقابل یک واحد مسکونی پارک شده بود، منفجر شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه گفت: طبق مشاهدات صورت گرفته بر اثر شدت انفجار علاوه بر وارد آمدن خسارت جدی به خودروی مذکور، شیشه های چند منزل اطراف نیز تخریب و به درب برخی منازل نیز آسیب رسیده است.

به گزارش ایرنا:سرهنگ آمویی در پایان گفت: ماموران پلیس در ادامه تحقیقات خود دریافتند که شئی مذکور نوعی مواد منفجره دست ساز بوده و تحقیقات پلیس همچنان در این رابطه ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید