دو قربانی بزرگ اخراج لوپتگی از رئال

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۵۱
    کد خبر :416967

به نظر می‌رسد که با اخراج لوپتگی از رئال، شرایط برای ایسکو و آسنسیو تغییراتی منفی داشته است.
به گزارش بازتاب به نقل از آاس، رئال مادرید با سولاری در مسیر پیروزی قرار گرفته و بحران دوران لوپتگی را کاملا فراموش کرده است. این قطعا برای تمام هواداران رئال اتفاقی مثبت است، اما آسنسیو و ایسکو دو ستاره‌ای هستند که بیشترین ضرر را از اخراج لوپتگی و تغییر و تحولات روی نیمکت این باشگاه دیده اند.

ایسکو پیش از ال کلاسیکو گفته بود اگر قرار به اخراج لوپتگی باشد، باید همه ما را اخراج کنند و البته او دلایل محکمی برای حمایت از سرمربی خود داشت. ایسکو که در دوران لوپتگی، ۴ بازی رئال را به دلیل جراحی آپاندیس از دست داد، در ۱۰ بازی ۶۴۷ دقیقه به میدان رفت، ۲ گل زد و دو پاس گل نیز داد. او مهره ثابت لوپتگی بود و در ۵۰.۱ درصد بازی‌ها در ترکیب حضور داشت.

حال در زمان سولاری او جایگاه ثابت خود را از دست داده است و تنها ۵۱ دقیقه زیر نظر مربی جدید به میدان رفته است؛ یعنی در ۱۴.۲ درصد بازی ها. ایسکو برابر ملیا (کوپا دل ری) در فهرست ۱۸ نفره قرار نگرفت و در سه بازی بعدی که در فهرست حضور داشت نیز هرگز فیکس نبود.

برای آسنسیو نیز اوضاع تفاوت چندانی ندارد. او زمان لوپتگی اغلب در ترکیب ثابت حضور داشت، اما با سولاری در دو بازی اخیر مقابل سلتا و ویکتوریا به نیمکت تبعید شد. هشداری برای او از جانب سولاری.

او برابر ملیا در ترکیب ثابت بود و یک گل زد. ولی در بازی بعدی برابر وایادولید و در شرایطی که بازی بدون گل دنبال می‌شد، جای خود را به وینیسیوس داد. او برابر ویکتوریا حتی یک دقیقه هم بازی نکرد و در بازی اخیر مقابل سلتا نیز در ۲۰ دقیقه پایانی وارد زمین شد.

در حال حاضر ایسکو و آسنسیو را می‌توان قربانیان بزرگ اخراج لوپتگی از رئال دانست و باید در انتظار نشست و دید که این دو برای خروج از این شرایط چه خواهند کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید