گیلان قهرمان بوکس نوجوانان کشور شد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۲۴
    کد خبر :416798

امید مرامی گفت: تیم گیلان قهرمان دهمین دوره رقابت های بوکس قهرمانی نوجوانان کشور به میزبانی شهر همدان شد.

به گزارش برنا از همدان، دبیر هیات بوکس همدان اظهار داشت: در این رقابت ها که امشب به میزبانی سالن فردوسی شهر همدان پایان یافت، تیم کرمانشاه عنوان دوم را به دست آورد و کردستان نیز بر سکوی سوم قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این پیکارها و در وزن 46 کیلوگرم پوریا سعیدی اصل از تیم خوزستان و سراج الدین مومن نسب از تیم کهکیلویه و بویر احمد به ترتیب اول و دوم شدند، در وزن 48 کیلوگرم مصطفی ریگی از سیستان و بلوچستان اول شد و امیر حسین اروج علیزاده از تهران جایگاه دوم را به دست آورد.

مرامی بیان کرد: وزن 50 کیلوگرم پوریا عبدالمالکی از تهران سکوی قهرمانی را کسب کرد و حمیدرضا غلامی نژاد از همدان دوم شد ضمن اینکه در وزن 52 کیلوگرم رامین بابالو از کردستان اول و امیر بیاتی از کرمانشاه سکوی دوم را به دست آورد.

وی خاطرنشان کرد: در وزن 54 کیلوگرم امیر حسین کدیور از گیلان قهرمان شد و متین جوهری از کرمانشاه عنوان دومی را تصاحب کرد و در وزن 57 کیلوگرم علی غلامی از کرمانشاه اول و عبدالله پرتنی از آذربایجان غربی بر سکوی دوم ایستاد.

دبیرهیات بوکس همدان افزود: در وزن 60 کیلوگرم سهیل الله ورن از البرز اول شد و احمدرضا حسنوند از لرستان مقام دوم را به دست آورد ، در وزن 63 کیلوگرم امیر رضا شاکری از مازندران برسکوی نخست ایستاد و مهدی حسن پور از اردبیل عنوان دوم را کسب کرد و در وزن 66 کیلوگرم فرهاد مرادی از اردبیل اول و اشکان سلیم از توابع تهران دوم شد.

وی اظهار داشت: در وزن 70 کیلوگرم نیز بنیامین کاظمی از گلستان اول و فرزام صالحیان از کردستان سکوی دوم را کسب کرد، در وزن 75 کیلوگرم عرشیا شعبانی پور از گیلان عنوان نخست را کسب کرد و عباس عبیاوی از خوزستان دوم شد و در وزن 80 کیلوگرم دانیال ظهیری از گیلان اول و آرش شاهچراغی از توابع تهران سکوی نایب قهرمانی را تصاحب کرد.

مرامی یادآور شد: همچنین در وزن به اضافه 80 کیلوگرم امین ابراهیم زاده از البرز قهرمان شد و امیرحسین کرمی از کردستان عنوان دومی را به دست آورد.

دهمین دوره رقابت های بوکس قهرمانی نوجوانان کشور با عنوان یادواره سردار شهید «حاج حسین همدانی» با حضور 220 بوکسور از استان های مختلف کشور به میزبانی همدان برگزار شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید