کیهان هم از «خانم پایا» شاکی شد

    کد خبر :416718

ضعف مفرط تازه‌ترین فیلم سخیف به نمایش درآمده در سینماهای کشور، تماشاگران این فیلم را هم به ستوه آورده است به طوری که در صفحات مجازی عوامل این فیلم، اعتراض کردند!

نمایش سرسام آور فیلم‌های سخیف در فصل جدید اکران به اوج رسیده است! به طوری که از میان آثار روی پرده، حداقل هفت فیلم را می‌توان در ردیف فیلم‌های مبتذل برشمرد که نه تنها ارزش هنری و سینمایی ندارند که به ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی و نهاد خانواده نیز حمله می‌کنند.

اما تازه‌ترین محصول سینمایی لیبرال‌ها حتی اعتراض تماشاگران این فیلم را نیز برانگیخت. این فیلم که به کارگردانی یک فیلمساز همیشه معترض ساخته شده، به حدی ضعیف و بی‌سر و ته است که باعث شد، تعداد قابل توجهی از مخاطبان این فیلم به صفحات شخصی عوامل آن در فضای مجازی مراجعه و انتقادات خود را مطرح کنند. دو فیلم قبلی همین کارگردان نیز به خاطر ضعف مفرط ساختاری و محتوایی، امکان نمایش نیافتند و این فیلمساز در مصاحبه هایی، مدعی توقیف و سانسور فیلم‌های خود شد!

یک منتقد شبه روشنفکر، در یادداشتی در روزنامه «شرق» با متهم کردن این فیلمساز به «تظاهر به اپوزیسیون بودن» و «دو دوزه بازی» نوشت که او از روی عمد کارهایی انجام می‌دهد که فیلم‌هایش با مشکل مواجه شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید