رمضانعلی دولو: هندبال تنها رشته‌ای است که ۱۳ لژیونر در اروپا دارد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۴۲
    کد خبر :416485

رمضانعلی دولو، سرپرست فدراسیون هندبال گفت: در هندبال ظرفیت‌های زیادی دارد و تنها رشته‌ای است که ۱۳ لژیونر در اروپا دارد.

رمضانعلی دولو در خصوص برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون هندبال اظهار داشت: سرپرست‌ها اجازه حضور در انتخابات ندارند. وزارت ورزش به من اعتماد کرد و من هم لبیک گفتم. دنبال اعتماد و همدلی مد نظر سلطانی‌فر و داورزنی هستیم و انشالله به نحو احسن مراحل برگزاری انتخابات را انجام دهیم تا هر کسی شایسته توسعه هندبال است سکان هدایت فدراسیون را بر عهده بگیرد.

وی در ادامه در خصوص اعزام بانوان به مسابقات قهرمانی آسیا یادآور شد: من به جد در تلاش هستم و مذاکرات خوبی با وزارت ورزش داشتیم و برای تامین ارز با وزارتخانه مکاتبه کردیم و اگر مشکلات ارزی و ریالی ما برطرف شود این تیم را روانه مسابقات می‌کنیم. توجه دولت و وزارت ورزش بر این است که علاوه بر آقایان، بانوان نیز در عرصه بین المللی حضور پررنگی داشته باشند.

سرپرست فدراسیون هندبال تاکید کرد: پنجمین مرحله اردوی تیم بانوان از دیروز آغاز شده و تا 26 آبان ماه ادامه دارد. لیست اولیه را برای کنفدراسیون آسیا ارسال کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ارز ثانویه به تیم هندبال بانوان تعلق می‌گیرد، گفت: این موضوع بستگی به نظر و تدبیر مجوعه وزارت ورزش دارد. هم با خانم محمدیان و هم داورزنی مکاتباتی را داشتیم و اگر نهایی شود تیم صددرصد اعزام می‌شود.

دولو در خصوص نگرانی از اعمال جریمه مجدد از سوی کنفدراسیون آسیا در صورت غیبت تیم بانوان و تکرار اتفاق تیم نوجوانان و جوانان، یادآور شد: در تلاشیم که خلایی در مسابقات آسیا ایجاد نشود و تحریم و جریمه‌ای را برای ایران تحمیل نکند.

وی در ادامه تاکید کرد: روز گذشته مجمع انتخابات هیئت فارس انجام شد. با ادارات کل استان‌ها مکاتبه داشتیم تا انتخابات هیئت‌های استانی را سروسامان دهیم. با ادارات کل استان‌هایی که دوره ریاست هیئت هندبالشان رو به پایان است، مکاتبه کردیم تا انتخابات را سریعا برگزار کنند تا برای انتخابات فدراسیون تمام نفرات و روسای هیئت‌ها را داشته باشیم.

سرپرست فدراسیون هندبال گفت: در حال حاضر دوره 2 هیئت در حال اتمام است و 4 هیئت هم با سرپرست اداره می‌شوند که وضعیت آنها تا زمان انتخابات مشخص خواهد شد.

به گزارش تسنیم ،تاکید کرد: از همه اهالی هندبال می‌خواهم تا فضای همدلی خوبی را رقم بزنند تا با آرامش انتخابات برگزار شود. در هندبال ظرفیت‌های زیادی دارد و تنها رشته‌ای است که 13 لژیونر در اروپا دارد. فوتبال و والیبال هم این‌تعداد لژیونر ندارد و این افتخار کوچکی برای هندبال نیست.

دولو در پایان گفت: از پنجشنبه شخصا مسابقات لیگ را از نزدیک می‌بینیم تا مشکلی ایجاد نشود و این کار را تا زمان برگزاری انتخابات ادامه می‌دهم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید