محمدرضا مهاجری: بازیکنانم برای پیروزی مقابل سایپا هم‌قسم شدند

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ۱۳:۲۵
    کد خبر :416442

محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: باید تا نیم‌فصل با کمبود‌های‌مان بسازیم و ان‌شاءالله در نیم‌فصل دوم با تغییرات لازم برای استارت بزرگ آماده می‌شویم.

محمدرضا مهاجری درباره دیدار تیمش برابر سایپا اظهار داشت: بازی سختی در تهران با سایپا داریم. با توجه شرایط جوی و شرایط تیم سایپا امیدواریم که بازی خوبی را برگزار کنیم. متأسفانه طبق روال هفته‌های گذشته مصدومان زیادی داریم، ولی با وجود تعداد کم بازیکنان‌مان کیفیت بالایی داریم و این کیفیت به ما انگیزه می‌دهد. بچه‌ها در تمرینات خیلی خوب کار می‌کنند و حاصل آن هم این بوده که تا الان در میانه‌های جدول قرار بگیریم.

وی ادامه داد: ما باید این شرایط را تا نیم‌فصل ادامه دهیم تا ان‌شاءالله در نیم‌فصل دوم با تغییرات تیم، برای استارت بزرگ آماده شویم. در نیم‌فصل دوم ان‌شاءالله نتایجی بگیریم که در خور فوتبال تبریز و ماشین‌سازی باشد.

به گزارش تسنیم ،سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: فردا هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. سایپا تیم شایسته‌ای است و مهره‌های با ارزشی دارد. ما فردا کنعانی‌زادگان را به علت حضور در اردوی تیم ملی به همراه نداریم، از این موضوع هم خوشحالیم که ماشین‌سازی بعد از مدت‌ها نماینده‌ای در تیم ملی دارد و خیلی ارزشمند است. از طرفی هم غیبت این بازیکن در کار ما تأثیر می‌گذارد، ولی بچه‌ها برای پیروزی مقابل سایپا هم‌قسم شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید