گلکسی S10 لایت دارای نمایشگر تخت Infinity-O خواهد بود

    کد خبر :416358

مدل اقتصادی پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی S10 لایت، به احتمال قوی دارای نمایشگر تخت Infinity-O خواهد بود.

سامسونگ پیشتر مدل اقتصادی گوشی‌های پرچمدار خود را روانه‌ی بازار کرده، اما شایعات اخیر می‌گویند که مدل اقتصادی گلکسی اس ۱۰ قرار است از جهات زیادی با دیگر مدل‌های اقتصادی تفاوت داشته باشد؛ در حقیقت گفته می‌شود که S10 لایت قرار است در ازای قیمتی کمتر، عملکردی نزدیک به پرچم‌داران را به کاربر ارائه دهد.

بر اساس اخبار غیررسمی جدید، سامسونگ قصد دارد در هر سه مدل از گوشی‌های پرچمدار سال آینده‌ی خود یعنی گلکسی اس ۱۰ لایت، گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس، از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۵۰ کوالکام استفاده کند. در ضمن گفته می‌شود که Samsung Galaxy S10 Lite دارای دو مدل با ۴ یا ۶ گیگابایت رم خواهد بود.

همچنین قرار است مدل پایه‌ی اس ۱۰ لایت با ۶۴ گیگابایت رم در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. در ضمن برای کسانی که حاضرند مبلغ بیشتری پرداخت کنند، بهترین مدل گلکسی اس ۱۰ لایت با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، ارائه خواهد شد.

نکته‌ی حائز اهمیت اینجا است که گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد در گلکسی اس ۱۰ لایت از نمایشگر Infinity-O (که مدتی پیش به‌همراه نمایشگرهای Infinity-U ،Infinity-V و Infinity Flex رونمایی شد) با فریمی فلزی در اطراف آن، استفاده کند. از میان دیگر مشخصات احتمالی اس ۱۰ لایت می‌توان به حسگر اثر انگشت در قسمت کناری گوشی و دوربین اصلی دوگانه با فرم افقی اشاره کرد؛ پیشتر گقته می‌شد که اس ۱۰ لایت قرار است تنها دارای یک دوربین اصلی باشد.

سامسونگ احتمالا در ماه فوریه طی برگزاری رویداد MWC 2019 از جدیدترین گوشی‌های خود یعنی گلکسی ۱۰، اس ۱۰ لایت و اس ۱۰ پلاس رونمایی خواهد کرد. پیش‌‌بینی‌ها حاکی از آن است که کره‌ای‌ها قصد دارند فروش اسمارت‌فون‌های جدیدشان را از مارس ۲۰۱۹ آغاز کنند.

گلکسی اس ۱۰ لایت سامسونگ، احتمالا قیمتی بین ۶۵۰ تا ۷۵۰ دلار خواهد داشت.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید