فان دیک: هواداران ایرانی،‌ دیوانه والیبال هستند

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ۹:۳۱
    کد خبر :415940

بازیکن پیشین تیم والیبال پیکان گفت: من فصل گذشته در ایران بودم، هواداران دیوانه والیبال هستند، سپس به سری A۲ ایتالیا رفتم و قهرمان شدیم.

«کی فان‌دیک» قطر پاسور هلندی فصل پیش تیم والیبال پیکان پس از پایان قراردادش با این تیم به ایتالیا رفت و توانست در کنار دیگر شاگردان خوان سیچلو به عنوان قهرمانی سری A2 برسد و تیم «مولفتا» را راهی سری A1 کند.

او با این حال ترجیح داد راهی آمریکای جنوبی شود و برای «لیبرتاد بورگی» آرژانتین بازی کند. به هر حال با حضور بازیکنی مثل «فرناندو هرناندس» کوبایی، او شانس زیادی برای بازی کردن نداشت.

فان دیک در مورد لیگ آرژانتین می‌گوید: تیم لیبرتاد به سختی تلاش می‌کند تا جایی در بین تیم‌های برتر لیگ برای خود دست و پا کند. رئیس باشگاه ایده‌های بسیار بزرگی در سر دارد و با وجود کمبودهایی که وجود دارد، تلاش می‌کند تا تیمش در بین بهترین‌های لیگ باشد. تیم‌های بولیوار و UPCN، قدرت‌های لیگ هستند و ما می‌خواهیم از آنها امتیاز بگیریم.

به گزارش تسنیم ،او ادامه داد: من همیشه تیم‌هایی را انتخاب می‌کنم که برای سایرین یک چالش به حساب بیاید تا پیشرفت کنم و فصلی با یاد ماندنی داشته باشم. من فصل گذشته در ایران بودم و هواداران آن، دیوانه والیبال هستند. سپس به سری A2 ایتالیا رفتم و قهرمان شدیم. من با هدفی مشابه به آرژانتین آمدم و می‌خواهم سطی بازیم را ارتقا دهم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید