تل آویو ساختمان شبکه تلویزیونی الاقصی فلسطین را با خاک یکسان کرد

    کد خبر :415816

رژیم صهیونیستی که از تداوم تظاهرات مسالمت آمیز بازگشت بسیار خشمگین است، در ادامه جنگ افروزی هایش، دوشنه شب ساختمان شبکه تلویزیونی الاقصی وابسته به جنبش مقاومت اسلامی (حماس) را بمباران و آن را تخریب کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره قطر، در نتیجه حمله هوایی به این ساختمان، پخش برنامه های الاقصی قطع شد.
شبکه الاقصی در کوی نصر شهر غزه قرار دارد که آخرین بار ژوئیه 2014 (تیرماه 93) هدف حمله هوایی جنگنده های صهیونیستی قرار گرفت.
از سوی دیگر اتاق مشترک گروه های فلسطینی مسئولیت حمله به نظامیان صهیونیست را که در جریان آن یک تن کشته و 19تن زخمی شدند، پذیرفت و در اطلاعیه ای اعلام کرد: رزمندگان ما ساعت 16و 32دقیقه دوشنبه، خودروی حامل نظامیان اشغالگر را در منطقه ‘احراش مفلاسیم’ در شرق ‘جبالیا’ با موشک های کورنیت هدف قرار دادیم.
کورنیت، نوعی موشک ضد تانک هدایت‌شونده سنگین روسی است که در سال 1994 تولید شد.
ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه و امشب با حمله به نوار غزه 9 فلسطینی از جمله دو فرمانده گردان های قسام را به شهادت رساند.
گروه های مقاومت در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی فلسطینی، نظامیان صهیونیست ها را هدف قرار دادند که در جریان آن یک تن کشته و 19 نظامی دیگر زخمی شدند.
نوار غزه سالهاست در محاصره رژیم صهیونیستی قرار دارد و واردات و صادرات کالا به این منطقه با محدودیت‌های شدیدی رو به روست.
صهیونیست‌ها چند روز پیش نیز در جریان سی و سومین راهپیمایی بزرگ بازگشت، یک نفر را به شهادت رسانده و ده‌ها تن دیگر را زخمی کرده بودند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید