معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 خبر داد

توسعه آموزش غیرمتمرکز ترافیکی دانش آموزان غرب پایتخت

    کد خبر :415655

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 از توسعه آموزش غیرمتمرکز ترافیکی برای دانش آموزان غرب پایتخت خبر داد و گفت: شهروندان به ویژه کودکان منطقه 5 از آموزش‌های غیر متمرکز ترافیکی که با همکاری پلیس راهور و معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه تشکیل شده، بهره‌مند می‌شوند.

محمد باقر اسدی در تشریح توسعه آموزش‌های ترافیک در منطقه 5 گفت: کلاس آموزشی غیر متمرکز با همکاری اداره آموزش معاونت حمل و نقل و ترافیک و پلیس راهور منطقه با تاکید بر فرهنگ سازی، اهمیت و تاثیر آموزش قوانین و رفتارهای ترافیکی، در سرای محلات منطقه 5 تشکیل می‌شود.

وی افزود: در این کلاس‌ها، کودکان با دریافت بسته‌های تشویقی، از وظایف پلیس و همیار ترافیک مطلع شده و با هدف بالا بردن آگاهی عمومی دانش آموزان منطقه، شناسایی کاربرد قوانین ترافیکی و نهادینه شدن آن در جامعه، مسابقاتی در این خصوص انجام می شود.

اسدی تاکید کرد: فرهنگ سازی ترافیکی به ویژه برای مخاطبین کودک بسیار موثر بوده و با گسترش این گونه آموزش‌ها با همکاری پلیس راهور، می‌توان برای رسیدن به تحقق شهر پاک برنامه ریزی کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 5 ، اسدی ادامه داد: آموزش ها با موضوعاتی نظیر وظایف همیاران پلیس، آشنایی با علایم ترافیکی، ایمنی در حرکت خودروها، آشنایی با زمان و شیوه توقف عابرین پیاده، شناخت چراغ راهنمایی و … بوده که پیش بینی شده تا آخر سال تحصیلی در همه مدارس منطقه، سرای محلات و خانه‌های کودک اجرایی شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید