بحثی برای بازگشت جباروف و تیام نیست

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ۱۲:۰۳
    کد خبر :415435

معاون باشگاه استقلال گفت: بحثی برای بازگشت جباروف و تیام به استقلال مطرح نبوده است.

به گزارش مهر، علی خطیر درباره شرایط تیم فوتبال استقلال به رادیو تهران گفت: تیم دارد تمرین می کند. سه بازیکن در اردوی تیم ملی حضور دارند و سایر بازیکنان در تمرینات حاضر هستند. امیدوارم با تمرینات خوبی که داریم نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کنیم و بتوانیم حضور بهتر و پرقدرت تری داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا شفر درخواستی برای جذب بازیکن جدید داشته است؟ گفت: هنوز درخواست نداده است. این هفته با شفر نشستی درباره وضعیت نقل و انتقالات خواهیم داشت تا ببینیم آیا بازیکنی اضافه و جدا خواهد شد یا خیر. باید ببینیم تیم در چه نقاطی به تقویت نیاز دارد. اگر قرار است با نظر ایشان کسی به نیمکت هم اضافه شود، حاضریم مذاکره کنیم تا نیمکت استقلال از لحاظ سخت افزاری و بازیکن هم تقویت شود تا در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیریم.

معاون باشگاه استقلال در خصوص خبر بازگشت تیام و جباروف در نیم فصل دوم، ادامه داد: ما هم از طریق رسانه ها متوجه شدیم. بازار شایعه همیشه در رسانه ها داغ است. حداقل من در جریان نیستم و خواسته ای هم وجود نداشته است. این فضا قشنگ نیست که به شایعات دامن زده شود. قیمت بازیکنان را از این طریق بالا و پایین نکنیم و اجازه بدهیم باشگاه ها در آرامش کار را پیش ببرند.

خطیر درباره احتمال اضافه شدن یک مربی به نیمکت تیم استقلال، تصریح کرد: تا اینجای کار که آقای شفر درخواستی نداشته است. گفتیم اگر کسی را مدنظر دارد بگوید. ایشان هم گفته است فکر می کند. اگر درخواستی باشد باشگاه با کمال میل خواسته اش را انجام می دهد.

وی درباره وضعیت انضباطی فرشید اسماعیلی و روزبه چشمی گفت: از این اتفاقات در هر خانواده و باشگاهی رخ می دهد. اسماعیلی و چشمی از بازیکنان خوش اخلاق و خوشنام فوتبال ایران هستند. آن اتفاق هم افتاده است.باشگاه بنا بر وظایفش این بازیکنان را به کمیته انضباطی دعوت کرده است تا توضیح بدهند. البته چشمی در اردوی تیم ملی بود ولی با اسماعیلی صحبت کردیم. سوء تفاهماتی بوده که عذرخواهی کرده است. هر دو بازیکن خوش اخلاق هستند. نمی خواهیم برخورد قهری داشته باشیم چون سرمایه استقلال هستند. کمیته انضباطی ظرف یکی دو روز آینده تصمیم می گیرد. بازیکن باید بداند نظم و انضباط تیمی در درجه اول از نتایج درون زمین مهمتر است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید