دو گزینه‌ ریاست فدراسیون کشتی زیر ذره‌بین مراجع ذیصلاح

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۵۸
    کد خبر :415429

امور جاری فدراسیون کشتی در حالی طی روزهای اخیر با حضور سرپرست اداره می‌شود که دو گزینه فعلا شانس بیشتری برای نشستن بر صندلی ریاست دارند.

به گزارش مهر، پس از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی که اتفاق چندان دور از ذهنی نبود، بسیاری از اهالی کشتی به گمانه زنی در خصوص جانشین خادم پرداختند و در ادامه نام دو گزینه، بیش از سایرین در محافل مختلف مطرح شد. گزینه هایی که یکی از آنها مورد حمایت و تایید اعضای مجمع عمومی فدراسیون کشتی و بسیاری از گوش شکسته های پیشکسوت است و دیگری مورد وثوق و تایید وزارت ورزش و جمعی از مسئولان سیاسی کشور.

البته تا همین چند روز پیش نام چهره های دیگری همچون علیرضا حیدری، علیرضا دبیر، حمید سوریان و … هم برای ریاست فدراسیون در رسانه ها مطرح شد که این نفرات یا خودشان از عدم حضور در این عرصه خبر دادند و یا در محافل کشتی با استقبال چندانی مواجه نشدند.

به هر حال شنیده می شود اعضای مجمع عمومی فدراسیون کشتی که می‌توانند با آرای خود، رئیس بعدی فدراسیون را انتخاب کنند طی روزهای گذشته رایزنی های مختلفی با گزینه مورد نظرشان داشتند و حتی قرار است بزودی نشست ویژه ای را پشت درهای بسته برای هماهنگی نهایی برگزار کنند. نشستی که اکثر اعضای مجمع در آن حضور خواهند داشت و رودررو پیشنهادات خود را با گزینه موردنظرشان در میان خواهند گذاشت.

جالب‌تر آنکه گفته می شود حتی رسول خادم و همکاران او در فدراسیون کشتی نیز با اعضای مجمع هم نظر هستند و این فرد را بهترین گزینه برای ریاست می دانند.

آنچه مسلم است فعلا شاهد نوعی رقابت و زورآزمایی بین اعضای مجمع و وزارت ورزش هستیم که هر کدام برای نشاندن گزینه خود بر صندلی ریاست تلاش می کنند. در این بین مراجع ذیصلاح نظارتی و سیاسی هم بیکار نمانده و در حال بررسی شرایط و سوابق گزینه های مطرح شده هستند.

با این وجود تجربه نشان داده ممکن است بر خلاف تمامی گمانه‌زنی‌ها و احتمالات، فردی گمنام و چراغ خاموش از سوی متولیان امر معرفی شود و بر صندلی ریاست تکیه زند تا بدین ترتیب تمام معادلات اهالی کشتی نیز بر هم بخورد. اتفاقی که در دو دهه اخیر در مدیریت فدراسیون کشتی رخ داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید