۳۹ کشته قربانی ۲۴ ساعت گذشته در آمریکا

  • سیاسی
  • یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۸:۵۹

در پنجاه و دو مورد تیراندازی گزارش شده در بیست و چهار ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا دست کم هفت نفر کشته و سی و دو نفر زخمی شدند.

 

به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما، به گزارش مرکز ثبت آمار خشونت های تسلیحاتی در آمریکا، در یکی از موارد گزارش شده در ایالت ایلینوی، بر اثر تیراندازی در پارک هومبولت در شیکاگو دو نفر زخمی شدند. ظاهرا این تیراندازی در نتیجه درگیری گروههای تبهکار رخ داده است. در تیراندازی دیگری در همین شهر در پی درگیری گروههای تبهکار در تقاطع گرند در سوت ساید، دو مرد زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است. در تیراندازی در مسافرخانه ای (مُتل) در سن خوزه در ایالت کالیفرنیا یک نفر کشته شد و دو تن دیگر زخمی شدند. پلیس هنوز علت درگیری و تیراندازی را اعلام نکرده است اما تحقیقات ادامه دارد. در تیراندازی در باشگاه شبانه ای در ایالت نیوجرسی که در نتیجه درگیری اعضای باندهای تبهکار این شهر بود نیز سه نفر زخمی شدند. پلیس واشنگتن نیز می گوید در جستجوی مردی است که بامداد روز شنبه در منطقه رنتون یک نفر را به ضرب گلوله کشته و یک تن دیگر را زخمی کرده است. هنوز هیچ اطلاعاتی از مظنون این حادثه منتشر نشده است. بیست و یک مورد از تیراندازی های بیست و چهار ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا قربانی (کشته یا زخمی) در پی نداشته است.

 

با دریافت گزارش های بیشتری از تیراندازی در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا در بیست و چهار ساعت منتهی به شنبه، این مرکز از وقوع صد و هشت مورد تیراندازی در این مدت خبر داده است که در نتیجه آن سی و دو نفر کشته و پنجاه نفر زخمی شدند. سی و پنج مورد از تیراندازی های جمعه تا شنبه در آمریکا قربانی (کشته یا زخمی) در پی نداشته است.

 

بدین ترتیب در چهل و هشت ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا صد و شصت مورد تیراندازی گزارش شده است که این آمار نهایی است و در نتیجه آن سی و نه نفر کشته و هشتاد و دو نفر زخمی شده اند.
0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید