حریری سه شنبه نشست خبری برگزار می کند

    کد خبر :414940

برگزاری نشست خبری نخست وزیر مامور تشکیل کابینه لبنان و حمایت برخی نمایندگان و شخصیت های سیاسی این کشور از مواضع دبیر کل حزب الله لبنان از مهمترین اخبار لبنان است.

به گزارش بازتاب به نقل از النشره، جمیل السید نماینده پارلمان لبنان با اشاره به مشکلات پیش روی تشکیل کابینه لبنان گفت: مشکل سنی-سنی ربطی به عوامل خارجی ندارد و سعد حریری از حزب الله می خواهد که متحدانش شامل آل کرامی، الصمد، اسامه سعد و مراد و دیگران را کنار بزند. بیشتر این سنی ها قبل از حریری سابقه سیاسی در لبنان داشته اند.

امیل امیل لحود نماینده سابق پارلمان نیز گفت: سخنان سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در راستای وفاداری این حزب به متحدانش است.

وی افزود: مشکلات پیش رو به دلیل قانون انتخاباتی است که ما قبلا درباره آن هشدار داده بودیم.

لحود در ادامه تاکید کرد: اگر پیروزی ارتش سوریه و مقاومت و متحدانش ضد تکفیری ها نبود آیا سعد حریری نخست وزیر مکلف، و ولید جنبلاط رئیس حزب سوسیالیست ترقیخواه لبنان و سمیر جعجع رئیس حزب نیروهای لبنانی و اصلا تشکیل دولتی در کار بود؟ زمان آن فرا رسیده است که در تشکیل دولت به افراد شرافتمند وابسته به خط سیاسی که علیه اسرائیل و تکفیری ها ایستاده است توجه بیشتری شود نه به تیمی که برای عادی سازی روابط با اسرائیل هروله می کنند.

خبر دیگر اینکه سعد حریری نخست وزیر مامور تشکیل کابینه لبنان روز سه شنبه هفته جاری ساعت یک و نیم به وقت محلی نشست خبری خواهد داشت که در آن تحولات سیاسی و رخدادهای مربوط به تشکیل دولت لبنان را تشریح خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید